Ga naar inhoud

microsoft 2010


gustaaf496

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met windows 8.1 , nu heb ik daar microsoft 2010 op gezet  , alles werkt goed maar telkens als ik een mail krijg en het bericht wil openen krijg ik de boodschap: u wilt een office document openen  maar hebt microsoft niet geinstalleerd   met drie opties, aankopen, proberen of reeds geinstalleerd. Hoe kan ik dit voorkomen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, dank voor je snelle reactie..

 

Alles werkt voortreffelijk , ook PowerPoint  tot ik een mail krijg met een pp bericht , bij het openen krijg ik dan steeds dat microsoft bericht om aan te kopen , te proberen of code in te geven .

De microsoft 2010 die ik plaatste is een legale met codesleutel  en doet het op zich voortreffelijk.

Lijkt dat er twee systemen parallel werken, één operatief, het andere "te koop".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals beloofd.

 

Microsoft 2010 was wel degelijk goed werkende.

Echter , om een file in de mail te openen was ( pré geprogrammeerd) dit toegewezen aan microsoft office 365 .

Dit staat echter niet op de pc en direkt krijg je aanbod het aan te kopen.

Heb nu een ander programma om dergelijke bijvoegsels te openen en het werkt puik. Geen hinderlijk aanbod meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.