Ga naar inhoud

HDMI vangt signaal op


MarriedeJ

Aanbevolen berichten

Hallo,
Onlangs ben ik verhuist naar een appartement op de 4e verdieping. De eerste twee weken zonder problemen gebruik gemaakt van mijn HDMI kabel om films e.d. vanaf mijn laptop te kijken.

Na die twee weken begon mijn HDMI kabel ineens gekke signalen op te vangen. Het zijn radio/tv programma's, met reclames en gepraat. Ik heb al van alles geprobeerd om het weg te krijgen, zonder succes.

Ik heb geen tv-aansluiting die het kan veroorzaken en het zijn ook geen banners oid die op mijn laptop open staan. Het geluid is er enkel en alleen als ik mijn tv op HDMI heb staan en beiden apparaten aan staan. 
Ook een nieuwe HDMI kabel maakt geen verschil. 

Heeft iemand hier ervaring mee? Op internet kon ik niks vinden over dit probleem. 

Hulp/tips zeer gewenst.. :) 
Het is gruwelijk irritant namelijk...

Groetjes Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het op dit moment even niet te zeggen, de beste optie is inderdaad om het met een andere laptop te proberen om te zien of het er dan ook is.

Dit is niet bepaald een gebruikelijk probleem waar zo een oorzaak voor aan te wijzen is. Het beste wat we nu kunnen doen is proberen uit te sluiten of het om de laptop gaat, of om de andere apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.