Ga naar inhoud

AVG verwijderen lukt niet.


marc.w

Aanbevolen berichten

Beste,

onlangs was er een aanbieding om AVG InternetSecurity 2015 voor 1 jaar gratis te gebruiken.

Ik ben daar op ingegaan omdat ik weleens wou zien hoe dat werkte.

Nu bevalt avg me helemaal niet , er verschijnen regelmatig pop-up schermen , terwijl je gewoon wat zit te lezen  zou je dan de pc moeten herstarten en ik heb het niet begrepen op zo'n werkwijze.

Dus ga ik op zoek naar waar avg zich verstopt heeft en wil daar alles verwijderen. Maar , ik blijk niet gemachtigd te zijn !

Er blijkt nog een stap hoger te zijn dan System namelijk trusted installer.

Ik wil niet teveel naar "de vaantjes" helpen en ben uit die geavanceerde instellingen uitgebleven en hoop dat iemand me hier de weg kan wijzen naar hoe ik dat programma toch kan verwijderen.

Ergens in het programma zit een "afteller" tot het einde van de gratis testperiode. Ik kan natuurlijk ook gewoon wachten tot het voorbij is maar een programma dat bij wijze van spreken zich ergens nestelt en verhinderd dat ik het verwijder?! Ah nee hé! 't is mijn computer! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.