Ga naar inhoud

Pc build


Turbo

Aanbevolen berichten

Ik vind dit een aparte samenstelling als ik heel eerlijk mag zijn.

 

-Je neemt een zwakkere voeding die 20 euro duurder is

-Waarom een dure sshd? Je bent veel goedkoper uit met een HDD, en voor snelheid heb je al een ssd

-Je doet een stap achteruit met je moederbord (oudere chipset)

-vervolgens wel meer dan 2 keer zoveel aan een luchtkoeler uitgeven

-er zit geen windows meer bij je prijs inbegrepen

-een andere kast kiezen kan ik inkomen gezien dit smaakafhankelijk is, houd er wel rekening mee dat dit een merk is met minder kwaliteit dan die ik gekozen had voor je.

 

Met de andere kast en de door jou gekozen betere cpu koeler en zonder windows heb ik het volgende samengesteld

Link

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is er niets mis met die Noctua koeler, maar hij is inderdaad erg groot. Hij zal wellicht nog in de behuizing passen, maar veel ruimte zal er alleszins niet zijn. Ook heb je voor gamingdoeleinden zeker geen zware koeler als deze nodig, daarvoor volstaat Hyper 212 Evo meer dan genoeg. De Hyper 212 koelt stukken beter dan de standaardkoeler en doet dat nog eens stiller ook. Wat betreft geluidsproductie hoef je je daar dus zeker geen zorgen over te maken. 

 

SeaSonic voedingen zijn van uitmuntende kwaliteit, zowel op gebied van prestaties als geluidsproductie. Het klopt dat de Be Quiet! effectief een tikkeltje stiller is, maar in de praktijk merk je dat helemaal niet. Het is zeker geen 'luidruchtige' voeding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.