Ga naar inhoud

krijg Hp All in One niet meer aan de praat


reddevel

Aanbevolen berichten

Ik zie dat het antwoord op uw vraag clarkie nog steeds niet beantwoord is en dat heb ik toch al gedaan vanmorgen, oké opnieuw dan. De 3 in 1 begon met alles in wacht te zetten en niet meer af te printen. Ik heb toen van alles geprobeerd om die wachtrij te verwijderen maar lukte helaas niet van dat er een versie installatie moest komen maar helaas dit krijg ik niet meer voor elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als test je printer even op een andere computer gebruiken zou handig zijn om te weten of er een hardware probleem is.

 

Andere mogelijke oplossingen..... andere USB kabel gebruiken om te zien of de kabel het probleem is.

 

Een controle op malware om uit te sluiten dat dat voor problemen zorgt.

 

Een herstelpunt terug zetten naar een datum toen je nog geen problemen had met de printer. http://www.pc-helpforum.be/topic/19682-hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-in-vista/

 

 

 

Wat betreft malware voer je dan best onderstaande uit.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

andere pc zal moeilijk worden daar ik er maar één heb, de kabel heb ik al vervangen van een ander HP product wat het herstelpunt betreft ik zit al langer met het probleem en had enkel de drivers terug geïnstalleerd zodat ik kon printen maar nu moest er een document gescand worden en dat lukte dus niet met enkel de drivers van het toestel de log heb ik bijgevoegd.

log.txt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.

(hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    emptyclsid;
    {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522};c
    shortcutfix;
    emptyfolderscheck;
    firefoxlook; 
    Chromelook; 
    CHRdefaults;
    autoclean; 
    iedefaults; 
    filesrcm;  
    startupall;
    resetieproxy;
    
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, verwijder de HP printer van je computer en haal even de bedrading van de printer uit je pc.

Start opnieuw op.

Sluit de bedrading weer aan en zet de printer eens aan, als het goed is gaat hij nu automatisch je printer installeren.

Ik hoop dat het lukt want ik heb ook een gelijkwaardige printer en ik kreeg dit bericht van HP

Helaas is de technische support voor deze printer vanuit HP stopgezet.

Dit heeft te maken met het feit dat de printer 8 jaar geleden is uitgebracht.

U zou eens kunnen kijken of u het probleem kunt verhelpen met de volgende support pagina's.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documentSubCategory?tmp_rule=8768&tmp_task=solveCategory&cc=nl&dlc=nl〈=nl&lc=nl&product=1141647

Mocht u de problemen niet kunnen verhelpen dan kunt u bellen met HP support op 020 721 9041. Dan kan er gekeken worden naar een eventuele tegemoetkoming bij aanschaf van een nieuwe HP printer.

Vriendelijke groet,

HP support

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.