Ga naar inhoud

Traag pc/internet windows 8.


Aanbevolen berichten

Hoi YKKWals,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk.

Zodra één van de malware-experts online komt gebeurt de analyse van je logje en krijg je verdere persoonlijke begeleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo YKKWals,
 
Welkom op PC-Helpforum! :welkom:
 
Mijn naam is Mako en ik zal je verder begeleiden bij het verwijderen van de eventuele malware op je computer.
 
Alvorens we van start gaan wil ik je graag even op volgende wijzen:

  • Voor heel wat tools zal gevraagd worden je antivirus en beveiligingssoftware uit te schakelen. Dit omdat deze de werking van een tool kunnen belemmeren. Uiteraard kan je na het uitvoeren van de tool deze opnieuw inschakelen. Alle informatie over het (tijdelijk) uitschakelen van je antivirussoftware vind je hier.
  • Hoewel je je probleem waarschijnlijk zo snel mogelijk opgelost wil zien, vragen we je vriendelijk je vraag enkel op dit forum te stellen. Wanneer je vraag op verschillende plaatsen tegelijk behandeld wordt weet geen van beide helpers wat er precies met de computer gebeurd. Op die manier kunnen er fouten gemaakt worden.
  • Blijft bij het topic tot wanneer ik zeg dat je systeem opnieuw schoon is. Het missen van symptomen wil niet altijd zeggen dat het probleem helemaal verdwenen is!
  • Ga niet zelf aan de slag met tooltjes en oplossingen die je elders op het internet gelezen hebt. Deze kunnen aanpassingen aanbrengen waar ik geen zicht op heb of permanente schade aanrichten. Voorstellen staat natuurlijk altijd vrij.
  • Dit forum draait volledig op vrijwilligers waardoor wij niet altijd 24u/24u beschikbaar zijn. Laat me dus alsjeblieft 24u de tijd alvorens dit topic een bump te geven.
  • Indien er iets niet helemaal duidelijk is in de instructies, of je hebt een vraag, aarzel niet deze te stellen vóór je de tools uitvoert.

Binnen enkele ogenblikken zal ik een nieuwe reactie plaatsen met daarin enkele vervolginstructies.
 
Tot dadelijk!
Mako
 
Nog geen nieuw bericht verschenen? Lees in de tussentijd onderstaande informatieve artikelen even rustig door:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo YKKWals,
 
In je logje zie ik dat je vermoedelijk begin januari een herinstallatie van Windows hebt uitgevoerd. Klopt dit? Waren de problemen voordien ook al aanwezig?
Verder lijkt dit me op het eerste zicht schoon, even piepen m.b.v. een andere tool:

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download E-Peek (by E Dev) naar het bureaublad.

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

E-Peek installeren en gebruiken

  • Dubbelklik op het gedownloade bestand en volg de instructies op het scherm.
  • Op het einde van de installatie zal E-Peek automatisch starten.
  • Klik OK op het eerste scherm en vervolgens "Scan".
  • Wanneer de scan beëindigd is zal er een logbestand openen. Voeg dit bestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de volgende locatie: C:\Program Files\E Dev\E Peek1.9.9.0\Logs\EPeek.txt.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mako,

 

Excuses voor de late reactie.

- Het lukte mij niet om de bijlage te versturen. Vevolgens heb ik alles gekopieerd en in het bericht geplakt. Maar dit werte ook niet.

- Nu weet ik wel hoe ik een bijlage moet toevoegen.

- Ik ben de afgelopen dagen erg druk geweest.

- En hierbij heeft Windows ook weer een update uitgevoerd van 3 uur.

 

Maar dan volgt nu uiteindelijk de bijlage.

 

 

 

EPeek log.txt

EPeek log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi YKKWals,

 

De logjes die je bijgevoegd hebt zijn die van RSIT (eerste scan). Daar kan ik dus jammer genoeg niks mee aanvangen.  :mellow:

Informatie over hoe je een bijlage kan/kon toevoegen staat vermeld in de link onder het woord 'bijlage' in de instructies.

 

Kan je (nogmaals) het programma E-Peek uitvoeren, en dát logbestand toevoegen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.