Ga naar inhoud

Computer vindt LAN Connectie niet


Tatakai

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb onlangs Windows 7 opnieuw geïnstalleerd op mijn computer, maar nu kan ik niet meer verbinden met het Internet. Ik maak gebruik van Powerlines dus dacht ik eerst dat het aan de powerlines zou kunnen liggen, maar nadat ik een ander paar powerlines heb geprobeerd/gekocht (ja, ik ben hopeloos) ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet aan de powerlines ligt. Ik heb ze dan ook aangesloten op een andere laptop en ook daarop de bijgeleverde software geïnstalleerd en daar vind de software de verbinding wel, en op mijn computer krijg ik de melding "no devices found". Ik heb de drivers van mijn moederbord geupdate maar ook dat hielp niet. Het is wel zo dat de internet aansluiting achteraan mijn computer geen knipperlichtje geeft, wat normaal wel de bedoeling is (denk ik, nooit echt opgelet). Dus denk ik dat het zou liggen aan de internet aansluiting achteraan, dat die kapot ofzo is? Maar er is niks fysieks aangepast, dus zou het zo plots zijn? Kan iemand mij helpen, ben hopeloos!

In ieder geval al enorm bedankt voor de tijd & hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.