Ga naar inhoud

Google Chrome, Safari, IE E.T.C Vervelend langzaam


Aanbevolen berichten

Beste Mako,

 

bedankt voor uw reactie, deze script echter een probleem en zorgde ervoor dat na 15 min de hele computer zwart ging en nergens meer op reageerde (zwart scherm geen foutmelding en bleef zwart) ook met ctrl alt delete kon ik niet in het taak beheer meer komen heb deze actie dus dan ook maar afgebroken daar er niet vermeld was dat dat kon gebeuren om schade te voorkomen.

 

graag uw reactie op de reactie die mijn pc gaf op uw script.

 

 

Bedankt voor de zoverre genomen moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jackson,

 

Vreemd... er was immers niks in het script gepland welke een gevaarlijke of kritieke stap inhield. Enkele vragen die bij me opkomen:

Heb je de computer al eens opnieuw opgestart? Werkt alles dan opnieuw naar behoren?

Heb je je beveiligingssoftware uitgeschakeld alvorens Zoek.exe te gebruiken?

 

Heb je al een tweede keer geprobeerd Zoek.exe uit te voeren met bovenstaand script?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jackson,

 

Vreemd... er was immers niks in het script gepland welke een gevaarlijke of kritieke stap inhield. Enkele vragen die bij me opkomen:

Heb je de computer al eens opnieuw opgestart? Werkt alles dan opnieuw naar behoren?

Heb je je beveiligingssoftware uitgeschakeld alvorens Zoek.exe te gebruiken?

 

Heb je al een tweede keer geprobeerd Zoek.exe uit te voeren met bovenstaand script?

Beste Mako,

 

computer heeft zich laatste keer opnieuw opgestart nadat ik het 2e bestandje naar u had gepost hier,

antivirus staat uit naar mijn weten.

 

ga nu een tweede keer proberen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestandje 1....

 

door naar stap 2, na een paar uurtjes (heb ff een kort slaapje genomen hahahah net toen i kwakker werd weer was hij klaar.. nu maar weer er tegen aan met programma 2. stuur ook maar alvast de volgende 2 of meer programma's dan kan ik deze ook deze nacht verder doen daar ik tot 6 uur wakker ben haha.)

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Jackson,
 
Fijn te lezen dat de scans dan toch gelukt zijn. Sommige van de logjes dienen eerst geanalyseerd te worden alvorens ik een vervolgstap kan bepalen. Een kant-en-klare waslijst met programmaatjes die je kan uitvoeren kan ik jammer genoeg dus niet geven. Wel heb ik er al wat meer dan gewoonlijk samen gebundeld zodat je vannacht aan het werk kan. ;)

Na de analyse van de logjes morgen kunnen we dan nog eventueel de laatste restanten verwijderen.
Nota bene: ik zal morgen pas in de namiddag online zijn.

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
    • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
    • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
    • Selecteer het laatste Scanlogboek en klik op de knop Bekijk.
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
    • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)

532aab157609a-MBAM-Scan.png





Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download ZHPDiag naar het bureaublad.

ZHPDiag installeren
  • Dubbelklik op zhpdiag.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik meerdere keren op "Suivant" om het installatieproces te doorlopen.
  • Klik op "Installer" wanneer daar om gevraagd wordt en op "Terminer" wanneer de installatie voltooid is.

ZHPDiag uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Dubbelklik op de snelkoppeling met de naam ZHPDiag
  • Het startvenster verschijnt, klik nu op "Configureren".
  • Als de taal niet als Nederlands is ingesteld klik rechts onderaan op het 52c0016c69f81-huisje.pngicoontje "Sélectionner une langue" en kies "Néerlandais".
  • Klik daarna links onderaan op het 52c001f7eec91-vergrootglas.png icoontje "Diagnosemogelijkheden".
  • Er wordt nu een scan van je systeem gemaakt wacht geduldig tot deze voltooid is.
  • Voeg het logbestand met de naam "ZHPDiag.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op het bureaublad.)




Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.