Ga naar inhoud

Aansluiten DVD Recorder aan Digicorder


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ja deze aansluiting ken ik maar het probleem is dat de digicorder gevoed is met een draadloze adapter vanaf de modem met een internetstekker in de digicorder ,normaal komt de kabel vanaf de modem naar de DVD en dan naar de digicorder en naar tv.nu gaat dit niet en kan de DVD recorder ook de tv kanalen niet opslaan.

 

                    Met Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn niet de internetkabels die bepalen of je tv kanalen hebt maar de coax, scart en Hdmi kabel.

De internetkabel dient enkel om het interactieve gedeelte te bedienen.

 

Je ziet op de afbeelding duidelijk dat er een coax kabel aanwezig is op elk aparaat.

Tussen elk apparaat is er een scart kabel aanwezig en dan nog een HDMI kabel van je TV naar Digirecorder.

 

Maar je vermeld dat de digicorder niet in de buurt staat van je TV.

Met welke kabel krijg jij dan het beeld op je TV vanaf de digicorder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

ja ik heb me misschien verkeerdelijk uitgedrukt ....de digicorder staat bij de Tv en is aangesloten aan de tv.enz. verder zoals je aanheeft ,maar het kastje van telenet staat verderop van daaraan is er een adapter met coax kabeltje aangesloten en aan de digicorder ook een adapter met een coax kabeltje welke draadloze verbinding heeft,maar deze coax kabeltje welke aan deze adapter zit is voorzien zoals een internetstekkertje die in de digicorder past,dus kan ik deze coax niet in mijn DVD recorder steken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn aan de achterkant van de digicorder twee aansluitingen voor coax.

 

Je moet dus 1 coax kabel aansluiten tussen digicorder en dvd recorder.

De andere is bij jouw draadloos.

 

Op je dvd recorder zal je ook wel twee coax aansluitingen hebben.

De eerste komt al van je digicoder en de tweede gaat naar je TV.

 

 

post-9560-0-71223500-1421782279_thumb.pn

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.