Ga naar inhoud

C-schijf overvol... dringend


Eve24

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Gisteren merkte ik dat mijn C-schijf in het rood stond.

Er was nog maar 7gb vrij van de 97,5gb.

Vandaag gaat dit naar 4 gb, op dit moment slechts nog 2 gb vrij.

Ik heb niks speciaals gedaan of gedownload.

Ik deed al het programma mallware bytes en vond 5 dingen die ik kon verwijderen.

Daarnaast deed ik ook de online virusscan van Eset, deze vond slechts 1 ding.

Gisterenavond deed ik ook schijfopruiming, deze maakte 4 gb vrij, maar na een nachtje opstaan, had ik nog minder gb over dan voordien...

Ik weet niet wat ik nog kan doen?

 

Ik werk met windows 7, 64 bit.

Er staan geen foto's, muziek,... op de C-schijf. Ik heb afzonderlijke partities voor documenten.

 

Groetjes en bedankt,

Evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Evelien,

 

 

Gisteren merkte ik dat mijn C-schijf in het rood stond.

Er was nog maar 7gb vrij van de 97,5gb.

Vandaag gaat dit naar 4 gb, op dit moment slechts nog 2 gb vrij.

Ik heb niks speciaals gedaan of gedownload.

 

 

Weet je ongeveer hoeveel geheugen er nog vrij was VOOR je C-schijf in het rood kwam te staan ?

 

Voer ook het onderstaande eens uit:

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.