Ga naar inhoud

Logitech Performance MX muis draadloos naar draad


Jee

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

 

Ik heb volgende muis in mijn bezit:

https://www.wehkamp.com/nlbe/products/736342?utm_source=shopping&utm_medium=google&utm_content=736342&utm_campaign=Muis&gclid=CLqGmLy4pcMCFWTHtAod_iUApg

 

Deze is dus draadloos en je moet een klein usb ding in de pc steken en dan werkt je muis. Simpel.

 

Nu geeft die niet altijd goed contact met het gamen, wat heeeeel lastig is. Nu wou ik eens vragen of ik door middel van die kabeltjes gewoon niet zo in de usb kan steken. Dan heb ik eigenlijk een gewone muis. Ik heb dit uiteraard geprobeerd maar er gebeurd niets. Logish ook wel want dat kleine usb dingetje steekt nergens meer in.

 

Moet ik dan ergens software installeren zodat ik de kabel in de muis en zo in de usb kan steken of hoe is dit niet mogelijk om NIET-draadloos te gamen met deze muis.

 

mvg,

Didier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aansluiten van de muis via de meegeleverde kabel dient om de muis op te laden., dus niet om via kabel te werken.

Dat kleine dingetje is de ontvanger, die moet op je computer aangesloten zitten.

 

Het lijkt er sterk op dat je storingen hebt tussen de muis en ontvanger, test de muis eens korter bij de ontvanger en of andere plaats/ positie.

 

heb je ook de bijhorende software geïnstalleerd?

 

Update;: Porrelaar was iets sneller met een reactie te plaatsen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.