Ga naar inhoud

hoe omnibox in google chrome uitschakelen


clodica

Aanbevolen berichten

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hi Kape

Ik heb een vraagje voordat ik nu ook AdwCleaner download :-)

wat is er ondertussen gevonden in de logbestanden? ik ben een leek met deze software en graag wil ik begrijpen wat er ondertussen gebeurd is.

hebben jullie gekeken wat er mis is op mijn pc?

indien ja, wat is er gevonden?

Adwcleaner heb ik al eens gebruikt (vroeger) en de man die mijn pc herstelt was er geen grote fan van omdat er soms problemen opduiken achteraf...

wat is jullie ervaring met adwcleaner? moet ik ergens opletten voordat ik dit download? iets uitvinken ofzo?

enfin, alvast bedankt voor alle hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via zoek.exe (en het logje ervan) zijn een aantal verwijderingen op de PC gebeurd, zonder écht grote problemen te kunnen vaststellen. AdwCleaner is de volgende stap om malware als probleem te kunnen uitsluiten. Met de PC-hersteller die AdwCleaner een "slecht" programma vond, kunnen wij het allen maar oneens zijn. Indien je het download met de basisinstellingen en geen zaken uitvinkt of aanvinkt, is het uiterst betrouwbaar. Uiteraard is het jouw beslissing of je dit wil uitvoeren of niet ... maar op alle malwarefora wordt het massaal gebruikt én zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou nu Adw cleaner downloaden maar helaas werkt de link niet, kan je deze eens terug erop plaatsen? of zoek ik het zelf via internet?

de link werkt ook niet via de site van telenet!

hoe zou dit komen?

alvast bedankt.

aangepast door clodica
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

voorlopig gaat alles goed, de enige opmerking is als ik een internetpagina wil veranderen in de startpagina gaat het terug naar de omnibox i.p.v. de andere Google startpagina.

dit alleen wanneer ik het op 'huis' icoontje klik, als ik klik op een nieuw tabblad krijg ik de vernieuwde startpagina waarbij ik linksboven kan typen, juist onder de omnibox.

Dit is een kleine opmerking vergeleken met de vorige problemen dit ik had. :-)

daar kan ik wel mee leven, LOL.

nogmaals bedankt voor alle hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.