Ga naar inhoud

www-homepage.com


Aanbevolen berichten

Tot voor kort, als ik mijn internet opstartte kwam ik zonder problemen op www.Google.com zoals ik het wens.

Sinds kort zet zowel internet explorer, google chrome of Firefox telkens eerst het volgende in de taakbalk : http://be-aaa.s3-website-eu-west-1.amazonaws.com/?grp=4 daarop blijft hij wat zoeken en gaat dan over naar "www-homepage.com" en krijg ik een zoekrobot die ik helemaal niet wens! Ik heb al een paar pogingen gedaan om dit weg te krijgen, maar op de gewone manier lukt mij dat dus niet.

kan mij hier iemand van af helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Francist,
 
Ik heb je onderwerp verplaatst naar het subforum voor Malwarebestrijding. Zo wordt je sneller geholpen met je probleem. Kan je onderstaande even uitvoeren aub?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download E-Peek (by E Dev) naar het bureaublad.

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

E-Peek installeren en gebruiken

  • Dubbelklik op het gedownloade bestand en volg de instructies op het scherm.
  • Op het einde van de installatie zal E-Peek automatisch starten.
  • Klik OK op het eerste scherm en vervolgens "Scan".
  • Wanneer de scan beëindigd is zal er een logbestand openen. Voeg dit bestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de volgende locatie: C:\Program Files\E Dev\E Peek1.9.9.0\Logs\EPeek.txt.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het ongemak volkomen, maar ik wist niet dat ik tweemaal had geopend! de eerste keer is mijn internetverbinding weggevallen en ik dacht dat mijn vraag helemaal niet was verstuurd! Ik had dit achteraf wel niet gecontroleerd en heb mijn vraag gewoon opnieuw gesteld, waarvoor mijn oprechte excuses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Francist,
 
Zou het kunnen dat de nieuwe startpagina is meegekomen met de installatie van het programma Driver Toolkit? Persoonlijk sta ik nogal sceptisch tegenover programma's die beweren voor de optimale drivers te zorgen of je register helemaal schoon te houden. Vaak doen ze meer schade dan ze goed doen...
Het zou me niet verbazen mocht er tijdens de installatie van dit programma een nieuwe startpagina "aangeboden" worden.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    chromelook;
    firefoxlook;
    startupall;
    filesrcm;
    C:\Program Files\0ca45c95134d;fs
    iedefaults;
    shortcutfix;
    ffdefaults;
    {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476};c
    {CCC7B159-1D8C-11E3-B2AD-F3EF3D58318D};c
    {3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C};c
    C:\Program Files\SupTab;fs
    [-HKCU\SOFTWARE\AppDataLow\Software\Crossrider];r
    [-HKCU\SOFTWARE\AppDataLow\Software\SpeeditUp];r
    C:\Windows\Tasks\KGPKVLD.job;f
    C:\Windows\Tasks\QHMDS.job;f
    C:\Users\francist\AppData\Roaming\QHMDS.exe;f
    C:\Users\francist\AppData\Roaming\KGPKVLD.exe;f
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,
 
Indien je Driver Toolkit niet actief gebruikt zou ik voorstellen deze van je computer te verwijderen. Via het configuratiescherm > Programma's moet dit wel lukken vermoed ik.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)

  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    autoclean;
    {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990};c
    emptyclsid;
    emptyfolderscheck;delete
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 


 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In bijlage de twee logbestanden zoals u vroeg.

Ik moet wel zeggen dat ik "Driver toolkit" niet in de geïnstalleerde programma's terugvind. Dit heb ik dus niet kunnen weghalen... misschien werd dit al eens door iemand geïnstalleerd en dan al verkeerd terug weggedaan. Mijn computer wordt nu en dan eens door een van de dochters gebruikt... en die zeggen wel niet altijd wat er is gebeurd!

zoek-results.txt

AdwCleanerS0.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.