Ga naar inhoud

windows 10 ?


bernard

Aanbevolen berichten

Ik lees in de krant ( telegraaf ) , dat windows 10 gratis te downloaden is voor windows 7 en 8 gebruikers .

 

Wat raden jullie mij aan , doen of blijf lekker bij wat je gewend bent .

 

Mijn vrouw heeft windows 8.1 , en ik zelf nog wiindows 7

 

Verandert er veel , en schiet ik er mee op ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon afwachten.

Zodra het beschikbaar is zullen gebruikers installeren en hun mening voor geven.

Zelf zou ik afwachten want zoals elke nieuwe Windows zijn er bug-fouten die met service pack 1 worden weggewerkt.

 

Voor mij persoonlijk maak het niks uit: Windows 8.1, 7 of 10

Op dit moment heb ik 8.1 omdat ik een ander computer had.

 

Wel zal er een nieuwe browser aanwezig zijn maar ook de start menu.

Maar ook ander dingen zullen nieuw zijn.

Toch vind ik dat deze Windows veel te snel op de markt is; wat normaal gezien betekend dat er ook veel bug-fouten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je topic werd verplaatst naar Windows, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

Een upgrade naar W10 is gratis en dit gedurende een jaar ... na een jaar kan het dus niet meer gratis.

 

Windows 7 is de momenteel de meest gebruikte en stabielste Windowsversie ... wanneer SP1 aan boord is wordt Windows 7 nog sowieso nog tot minimum 14 januari 2020 door Microsoft ondersteund.

 

Ik zie dus niet meteen een reden om van Windows 7 af te stappen.

 

Windows 8 daarentegen, da's een ander paar mouwen: niet meteen een toonbeeld van stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid ... ik zou overwegen om deze binnen een tiental maanden te upgraden naar Windows 10, of hem te vervangen door Windows 7 wat helaas betalend is ... wat je ook doet: maak sowieso een image zodat je terugkan naar de "oude" situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.