Ga naar inhoud

draadloze intel netwerkadapter


a.caers

Aanbevolen berichten

De 2de driver was de originele driver.

Het kan dus best zijn dat er al een nieuwere versie is geinstalleerd.

 

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Ga naar de wifi netwerkadapter, klik er op met rechts en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Klik met rechts op de eerste waarde en kies dan kopieren.

Daarna kan je de waarde in het bericht plakken en voorkom je tikfouten.

 

Maak ook een afbeelding van de tabjes Algemeen en Stuurprogramma en voeg deze als bijlage toe aan je volgend bericht.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze pagina en download het bestand Wireless_16.11.0_Ds64.exe (2de in de lijst)

Accepteer de gebruiksovereenkomst om de download te starten.

Na de download dubbelklikken op het bestand om de installatie te starten.

 

Maak na de installatie opnieuw een afbeelding van de tab stuurprogramma.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry het werkt nog steeds niet ,hij vind nog altijd geen apdapter heb nog wat uitgeprobeerd en wat beelden genomen die vind je in de bijlagen heb zelf ook opnieuw opgestart heeft ook niet geholpen

mischien moeten we eerst alles verwijderen en dan terug instaleren ???

ok ik hoop dat het volgende wel lukt.

gr. a.caers

nog geen apdaptergevonden.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

mischien moeten we eerst alles verwijderen en dan terug instaleren ???

Dat is ook een optie.

 

Ga naar het apparaatbeheer en klik met rechts op de wifi adapter.

Kies dan voor installatie ongedaan maken.

Op de vraag of de bestanden ook moeten verwijderd worden antwoord je met Nee.

Na de verwijdering herstart je e pc.

Normaal krijg je nu de melding dat er nieuwe hardware is gevonden en de vraag om de drivers te installeren.

Laat de hardware wizard zelf zoeken naar geschikte drivers.

Indien deze geen drivers vind, leidt de installer dan naar de lokatie waar je de originele drivers hebt uitgepakt en laat deze installeren.

Na de installatie herstart je de pc nogmaals en kijk dan of de wifi normaal werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er komt leven in de zaak na dat de wizard opnieuw zijn werk heeft gedaan zonder internet zelf.ik denk dat we nu dicht in de buurt waren om het te doen werken maar ik denk dat we nog wat settings nodig hebben misschien een ip adres.

ik ga nu ook wat meer informatie geven hoe ik op internet geraak,ik zit momenteel een paar maand in thailand en op internet te kunnen gebruik ik een stick met daar een simkaart  in van een provider de naam TRUE,zie ook in de bijlagen.

dus heb nog een aantal bewerkingen gedaanen daar afbeeldingen van gemaakt maar ik krijg het net niet klaar maar heb het gevoel dat we er dicht bij zijn kijk maar eens naar de afbeeldingen.

gr.caersTRUE INTERNET PROVIDER..docxTRUE INTERNET PROVIDER..docxintel laatste bewerkingen.rar

 

had problemen voor bijlagen te verzenden als je ze niet hebt doorgekregen zend je email adres dan door dan zend ik ze bij email.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bijlagen zijn goed doorgekomen.

 

 

ik ga nu ook wat meer informatie geven hoe ik op internet geraak,ik zit momenteel een paar maand in thailand en op internet te kunnen gebruik ik een stick met daar een simkaart  in van een provider de naam TRUE,zie ook in de bijlagen.

Dan maak je gebruik van het gsm netwerk van de provider.

Hoe je die instellingen juist moet zetten, kan je best navragen bij de provider.

 

In dat geval heb je eigenlijk geen extra wifi nodig.

WIFI probeert verbinding te maken met een draadloos netwerk dat wordt uitgezonden door een router.

Je eigen wifi werkt wel maar kan geen compatibele apparaten (routers) vinden om mee te verbinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.