Ga naar inhoud

draadloze intel netwerkadapter


a.caers

Aanbevolen berichten

ja  maar is wel de bedoeling van zo gauw de wifi terug werkt dat ik dat in de eerst plaats ga gebruiken omdat dit meestal gratis is ,en de instellingen van de provider die werken wel voor 3 g maar niet voor hun wifi want die is hier niet te onntvangen,maar het is ook de bedoeling als ik naar ergen ander ga in thailand of in een ander land en er is geen ontvangst maar ik kan wel gratis wifi van het hotel gebruiken moet dat kunnen, dat heeft altijd gewerkt ook in belgie daar werk ik ook met een stick omdat ik geen vast adres heb en dan moet ik ook op andere plaatsen wifi kunnen ontvangen.

dat moet trouwens altijd werken en als dat werkt en het is gratis dan gebruik ik dat op de eerste plaats internetten met 3 g is niet goedkoop.

gr a.caers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

 

 

Ik heb alle screenshots nog eens goed bekeken en ik denk dat je met die My WIFI zelf een netwerk kan opzetten en dat je pc dan dienst doet als wifi server.

Dan ga je zelf een ssid uitzenden en ip-adressen verdelen en dat is niet de bedoeling.

Stel My WIFI in dat het niet mee opstart met windows en herstart de pc.

Controleer in het systeemvak of in taakbeheer of er nog melding wordt gemaakt van My WIFI en schakel het uit indien nodig.

 

Ga dan naar configuratiescherm - netwerkcentrum en klik aan de linkerkant op draadloze netwerken beheren.

Normaal krijg je nu een lijst met de beschikbare wifi netwerken.

Probeer nu verbinding te maken met een van de netwerken in de lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ik heb gedaan wat je gevraagd hebt ,maar ik kan niet zo goed volgen dat zie je wel in de bijlagen, maar kan na[tuurlijk zijn dat je dit wou bereiken.

http://speccy.piriform.com/results/iu0noiRBENGCN0FN0KEs6PK

Generated by Piriform Speccy v1.28.709
29 Jan 2015 @ 19:12

 

alls je de link niet kan open ik heb het ook de gegevens nog opgeslagen.

 

attachment=32737:my wifi start niet meer mee op.

 

 

a.caers.

my wifi start niet meer mee op..docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drivers voor jouw laptop staan hier: http://www.asus.com/be-nl/Notebooks_Ultrabooks/K53SV/HelpDesk_Download/

 

Selecteer het besturingssysteem dat je in gebruik hebt (Windows 7 64 bits) en de lijst met drivers komt te voorschijn.

 

Dit is de downloadlink voor de Intel WIFI driver: http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/Drivers/WIFI/WiFi_Intel_WifiFamily_Win7_64_Z1400113.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste droske ik heb die drivers gedownload maar die schijnen al te oud te zijn kijk maar in de bijlagen !!!

maar ik denk als we de intel my wifi tecnologie kunnen inchakelen het probleem ook wel eens opgelost zou kunnen zijn kijk daarvoor ook in de bijlagen ???

in de bijlagen.

Ik denk dat het probleem hier onder zit als ik op de groene knop inschakelen klik word die zwart maar er komen geen verbinding mogelijk heden tevoorschijn en na een aantal sec word die terug groen en dan denk ik dat het niet ingeschakeld is !!! en als u de tekst leest bij uitgeschakeld dan leest u als het ingeschakeld is kunnen alle verbindingen met alle apparaten en wifi toegangspunten gemaakt worden.

a.caers.intel de beste oplossing.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste droske dit wil ik u ook nog even meegeven als ik op beschikbare wifi verbinding probeer te maken en dat lukt niet dan vraagd de computer probleem op te lossen en als ik dan op de  ja knop druk krijg ik een paar sec nadien het bericht intel is nu beschikkaar kijk naar de screen picture maar een paar telbeschikbaar.docxlen later zegd hij probleem niet opgelost nu denk ik dat dit het zelfde is zoals met de groene knop gaat aan maar gaat terug uit als we het probleem kunnen oplossen van terug uitgaan dan denk ik dat we er zijn wat denk jij ?

a.caers

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bijlagen zijn goed doorgekomen.

 

Dan maak je gebruik van het gsm netwerk van de provider.

Hoe je die instellingen juist moet zetten, kan je best navragen bij de provider.

 

In dat geval heb je eigenlijk geen extra wifi nodig.

WIFI probeert verbinding te maken met een draadloos netwerk dat wordt uitgezonden door een router.

Je eigen wifi werkt wel maar kan geen compatibele apparaten (routers) vinden om mee te verbinden.

Ik denk dat kweezie wabbit het probleem hier goed beschreven heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske dan kan ik toch niet goed volgen als ik de stick van de provider uittrek kan ik geen internet meer ontvangen met wifi en ik kan ook mijn smartphone niet verbinden met mijn computer  !!!

wat moet ik dan doen volgens jullie ?, ik had alles afgezet zoals gevraagd maar dan had ik ook geen enkele wifi verbinding meer. zeg me wat ik moet doen en ik doe het.

Acaers

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo droske de computer is al meer dan 1 keer opgestart zonder stick ,kan je me de volgende keer zeggen waar ik zo gegevens kan vinden aub. die hier onder staan heb ik bij toeval gevonden,maar een paar ander nog niet kan je me laten weten waar ik die kan vinden

 

 

Naam                               beschrijving             status               opstarttype        aanmelden als

Wwan autoconfig       deze service              ----------                handmatig          local service

Wired autoconfig      de bekabel                   ----------                  ;;      ;;                  ;;         ;;

Wilan config                de wlansv                    gestart                  automa             local system

Wmi performance a.  hiermee worden        ----------                 handmatig        local system

Workstation                   ;;               ;;                gestart                    automa            network service

World wide webpublis   niet gevonden !!!

X10 devece network service  niet gevonden !!!

 

wireless pan           ontbekent                        -------------              handmatig       local system      moet deze soms ook opstaan ???

 

 

a.caers

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.