Ga naar inhoud

Websites worden niet geopend


Bammens

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik mijn pc:

 

Acer

32 bits

Pentium ® Dual-Core CPU

Windows 7 Professional

 

teruggezet naar de fabrieksstand.

Daarna updates geïnstalleerd

 

Nu kan ik via Internet Explorer geen websites meer openen (zie alleen de hits). Hij werkt prima met Google Chrome

 

Waar kan dit aan liggen en wat kan ik er eventueel aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog héél wat werk te verrichten op het vlak van updates, deze werden nog niet allemaal geïnstalleerd.

 

Download en installeer ServicePack 1 ... na het installeren laat je je systeem manueel zoeken naar updates via Windows Update: klik op "Naar updates" zoeken ... download en installeer de aangeboden updates ... blijf dit herhalen tot er geen enkele update meer wordt gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bammens,

 

Heeft niet rechtstreeks met je huidig probleem te maken maar gaat blijkbaar wel over dezelfde computer als ik de gegevens van de hardware vergelijk.

 

Op 22 januari waren we nog naar een oplossing aan het zoeken voor een foutmelding genaamd Magic Bullet Looks in dit topic, er wordt gevraagd om speccy uit te voeren.

Dat bleek niet meer nodig omdat je het programma dat het probleem veroorzaakt zou hebben verwijderd had, zie bericht 9 geplaatst om 20h00 in dat topic.

Maar blijkbaar heb je al om 14h00 een volledige herinstallatie van Windows uitgevoerd op die bewuste computer volgens het speccy logje.

 

Gaat het hier over personen op het verkeerde been zetten met info die niet correct blijkt?  :hmmmm:

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Nee, ik zet beslist geen mensen op het verkeerde been.

Op mijn pc (de pc waar we nu mee bezig zijn) had ik Pinnacle Studio 14 geïnstalleerd. Ik kreeg toen de foutmelding Magic Bullet Looks. Vervolgens heb ik dit probleem aan jullie voorgelegd. Jullie zijn er mee aan de slag gegaan. Inmiddels kwam ik er achter dat Pinnacle Studio 14 met een 32bits pc toch niet naar behoren werkte (te langzaam). Ik heb toen besloten om Pinnacle er af te halen en tevens de pc terug te zetten in de fabrieksstand, te meer daar er in de loop der tijd behoorlijk wat rotzooi op was gekomen en ik van mening was dat "een frisse pc" geen kwaad kan. Voor mij was vanaf dat moment Magic Bullet Looks niet meer aan de orde.

Misschien had ik jullie dat beter even kunnen laten weten (maar ach... ik ben ook maar een mens)

Ik hoop dat ik duidelijk heb gemaakt, dat ik niemand op het verkeerde been zet. Ik was misschien te snel en had jullie even op de hoogte moeten brengen.

Groet,

Bammens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.