Ga naar inhoud

Windows 10 Technical Preview Build 992 met succes geïnstalleerd.


Hensyr

Aanbevolen berichten

Ik deed deze melding omdat ik er zeker wil van zijn of dit probleem gebonden is aan Windows 10 of aan dit forum.

Reden:

Wanneer ik via het Windows Insider forum mijn bevindingen deel over het plaatsen van fouten die verband houden met Windows 10 moet ik er eerst zeker van zijn dat het niet aan ons forum is gelegen. 

Anders zoeken de ontwikkelaars in de verkeerde richting.

Reden waarom ik dit hier poste:

Omdat ik de knop "hyperlink invoegen" wel met succes kan gebruiken op het Windows Insider Program forum.

Dus als het daar wel kan is dit dan hoogstwaarschijnlijk niet gebonden aan de nieuwe Windows 10 software.

aangepast door Hensyr
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.pc-helpforum.be/

 

testje - ff kijken of de link bij mij wel werkt  (win 8)

 

edit: hij doet het dus goed bij mij - ligt dus niet aan het forum

 

(en, zeer eigenaardig: de 'traagheid' van het forum doet zich blijkbaar voor bij een deel van de mods, anderen hebben er helemaal geen last van blijkbaar - we zijn dus nog volop aan het zoeken)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat mijn vraag (probleem) hier een beetje de mist ingaat.

Voordat ik het Windows Insider Program forum bestook met dit probleem wou ik eerst zeker weten of dit probleem aan Windows 10 gerelateerd is of aan dit forum.

 

De knop link invoegen werkt op beide browsers niet op dit forum.

De knop link invoegen werkt op beide browsers wel op het Windows Insider Program forum.

 

Aan wat ligt het dan, aan het forum hier of aan Windows 10?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De knop link invoegen werkt op beide browsers niet op dit forum.

De knop link invoegen werkt op beide browsers wel op het Windows Insider Program forum.

 

Aan wat ligt het dan, aan het forum hier of aan Windows 10?

 

Dan zou het niet zo zeer aan Windows 10 moeten liggen zou je denken.

Verblijf je op nog andere fora, test het daar dan ook eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar, ik onthoud uit bericht #1 dat het perfect lukt met Internet Explorer 11 op een Windows 7 systeem ? ... geldt dit ook voor Firefox 35 op een Windows 7 systeem ? ... :hmmmm:

 

Ja met Windows 7 systeem lukt dit zonder enige problemen.

Net daarom vind ik het zo raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hensyr gewoon rustig blijven....zal morgen eens zien,als ik tijd vind waar ik desnoods forums kan lastig vallen met één link met IE11 en FF :rofl:

Ander vraagje wat is bevinding van Win10?denk dat we nu nog maar met 2 testers zijn :D

Zelf nog niet veel mee gedaan,maar heb geen wauw gevoel, zo als bij de Win8.1

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hensyr gewoon rustig blijven....zal morgen eens zien,als ik tijd vind waar ik desnoods forums kan lastig vallen met één link met IE11 en FF :rofl:

Ander vraagje wat is bevinding van Win10?denk dat we nu nog maar met 2 testers zijn :D

Zelf nog niet veel mee gedaan,maar heb geen wauw gevoel, zo als bij de Win8.1

mvg

 

Het is geen Windows meer die ik gewoon ben. Het is even aanpassen, zeker met de nieuwe start knop.

Maar ik vind dat het wel eenvoudig is in gebruik met zeker meer mogelijkheden.

Wat me opvalt is dat dit besturingssysteem echt gemaakt is voor om alles te delen wat maar kan gedeeld worden.

Het zal voor diegene die gebrand is op privacy geen goed systeem zijn denk ik, toch niet in het begin waarin je alles eerst nog moet ontdekken.

Maar in de loop der jaren zal daar zeker veel over geschreven worden om hier en daar je privacy te verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.