Ga naar inhoud

Woorden worden op een rare manier afgebroken aan het einde van de zin


AstridD

Aanbevolen berichten

Graag wat meer info.

 

Welke Office versie gebruik je?

Heb je het probleem altijd al gehad of na bepaalde instellingen te gebruiken?

Wat bedoel je juist met raar afgebroken?

 

Indien je een document in bijlage kan plaatsen waarin het probleem zich stelt kunnen we zelf testen wat het probleem juist is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

 

Het is nu gelukt om de bijlage toe te voegen. Zoals je zult zien op pagina 7 is de helft van de tekst wel goed afgebroken aan het einde van de zin en de laatste alinea's weer niet. Ik hoop dat je eruit komt en me kunt vertellen waar het aan ligt zodat ik het de volgende keer kan voorkomen en/of verhelpen.

 

Groeten,

 

Astrid

Moduleopdracht marketing 2015 versie 1.2 01-02-2015.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon de paragraaf 3.2 geselecteerd en dan links bovenaan geklikt op de knop met het borsteltje (opmaak kopieren/plakken).

Dan heb ik de paragraaf van hoodfstuk 4 geselecteerd en de opmaak werd automatisch aangepast en nu zijn de afbrekingen wel OK.

Deze procedure herhaald voor hoofdstuk 5 en ook daar zijn nu de afbrekingen ok.

 

Er staan wel nog spelfouten in het document en eigenlijk zou je voor een document als dit helemaal geen afbrekingen moeten gebruiken.

Gewoon de tekst laten doorlopen zonder afbrekingen oogt veel professioneler en je kan dan nog uitvullend uitlijnen.

Ik heb de vrijheid genomen om het voorwoord in die zin te bewerken.

Als je het niet goed vind, kan je altijd je originele versie opnieuw gebruiken.

Moduleopdracht marketing 2015 versie 1.2 01-02-2015 - verbeterd.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.