Ga naar inhoud

filmpje schooltv beeldbank


cindy4bc

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of ik het hier moet posten of in een andere map. Maar tijdens de les heb ik een filmpje nodig van schooltv om aan de klas te tonen. De verbinding (wifi) op school valt regelmatig weg dus kan ik het zo niet tonen. Weet er iemand een manier om van de schooltv beeldbank filmpjes te downloaden?

Ze staan ook niet op youtube.

 

Het gaat om dit filmpje:

http://www.schooltv.nl/video/de-zon-geeft-ons-warmte-de-zon-geeft-ons-warmte/#q=zon

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ cindy4bc,

 

Op de filmpjes van de Schooltv Beeldbank rust auteursrecht, Dat is de reden dat u deze filmpjes niet kunt / mag downloaden.

 

 

Kan ik video's downloaden of bestellen op cd-rom, dvd of video?
Het is helaas niet mogelijk video's te downloaden of te bestellen. De rechten van de video's zijn namelijk alleen geregeld voor streaming video: video die wel bekeken kan worden, maar niet op de harde schijf van een computer kan worden gezet. Wel kun je te allen tijde een filmpje bekijken of aan anderen laten zien zolang je een open verbinding met internet hebt.

 

Zie deze link voor meer informatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.