Ga naar inhoud

Adobe flash plug in blijft steeds crashen


Melii

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds een tijdje blijft mijn flash plug in steeds crashen. Ik heb al geprobeerd om hem up te daten, en in zijn geheel te verwijderen en opnieuw te installeren. Beide zonder resultaat. Het is echt ontzettend vervelend want door het crashen wordt normaal internetten bijna onmogelijk. Ik gebruik trouwens firefox als internet browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Dat heb ik ook net geprobeerd, maar helaas.. toen ik ging surfen crashte hij weer.

Nu is het zo dat de laptop sowieso wat trager reageert en programma's vaak vastlopen/niet meer reageren. Heb al best wat geprobeerd maar niets lijkt te werken tot nu toe. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.