Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bij internet explorer 11 krijg ik door 1 maal te klikken zwart beeld bij starten van een video, het geluid werkt wel.
Door 2 x te klikken: groot scherm, heb ik wel beeld.
Bij movie maker eveneens zwart schermpje
Ik gebruik Windows Essentials 2012 versie 16.4.3508.0205
en Adobe flash player 16 Active X versie 16.0.0.296
Bij google chroom werkt alles zoals het moet.
Wie kan me helpen om dit op te lossen?
Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb nog eens opnieuw getest: door de hardware versnelling uit te schakelen heb ik enige vooruitgang.

Als ik bv op HLN kijk en een video start die bij de huidige artikels staan, werkt dit wel: Ik heb beeld en klank.

Wil ik echter onderaan de HLN pagina een video starten van "recente video's", dan werkt dit niet.

De site toevoegen aan de compatibiliteitsweergavelijst brengt geen verandering

Traceerbeveiliging is uitgeschakeld

Bij movie maker blijkt mijn probleem: steeds zwart scherm in afspeelvenster, wel klank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De filmpjes op Youtube werken eveneens.

Movie maker kan misschien los staan van de problemen die ik heb met weergave van filmpjes op internet, maar de symptomen zijn dezelfde. En het is nu net Movie maker die ik graag in orde zou hebben voor het maken van een film van een reis die ik onlangs gemaakt heb. Ik heb dit probleem al geruime tijd, vroeger had ik daar echter geen problemen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen Windows Essentials.

 

Voer dan onderstaande uit.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

 
 
Download en installeer Windows Essentials via deze link.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.