Ga naar inhoud

Probleem afspelen filmpjes youtube


odie007

Aanbevolen berichten

Ik heb me onlangs een chromecast gekocht, en vond het geweldig dat ik content van youtube van mijn Nexus10 tablet naar mn TV kon streamen.

Onlangs viel het me op dat een heleboel filmpjes in de youtubeapp het niet doen. Je krijgt gewoon een bericht dat de video niet werk.

 

Ik heb wat  zitten zoeken online, en nu blijkt dat het aan de nieuwe speler ligt. Youtube werkt sinds kort met HTML5 en niet langer met flashplayer.

Op mijn desktop speelt youtube nog steeds met flash en daar heb ik geen problemen.

Ik zou het toch graag voor elkaar krijgen om alle filmpjes op mijn nexus te kunnen kijken. What to do?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ odie007,

 

 

Een gedateerd bericht: Adobe’s no longer developing Flash for mobile devices.

Bij deze link is een review van Nexus 10 te lezen.

Scroll naar Jelly Bean, Speed and What About Adobe Flash Player?

 

Android 4.2 Jelly Bean and Chrome support HTML5 video but not Adobe Flash Player. We did install the free Boat browser and side-load Flash Player from Adobe's website and had success with Flash and sites like Amazon Instant Video.

 

Wellicht biedt deze app een oplossing?

Ik heb geen Nexus tablet, kan dus niet testen.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.