Ga naar inhoud

draadloze verbinding met laptop niet meer mogelijk alles geprobeert ben bang dat iemand de controle over mijn laptop heeft ma weet dat niet zeker


ALONSO1780

Aanbevolen berichten

http://speccy.piriform.com/results/1jggDrWt5fdr0fMUSkeFQ6U

 

goede middag allemaal ik heb sinds kort de grootste problemen met mijn laptop kan niet meer downloaden pagina slaat meteen weg ,, heb in 1x geen draadloze verbinding meer alles geprobeert ma krijg het niet voor mekaar nu gaan mijn gedachtes dat iemand controle heeft over mijn laptop , nu hoop ik hier mijn hulp te krijgen  en hoop dan ook van harte dat mijn problemen snel voorbij zijn dit loopt nu al een geruime tijd ik heb een verhaal van suzanne gelezen en dan ook al meteen een specci uitgevoert en hopelijk goed hierboven ingevoert  hoop dan ook via deze weg van mijn problemen af te komen  alvast bedankt ,,,, als ik laptop aanzet komt meteen een klein balkje in beeld die ook niet meer weg gaat met de tekst.... acer proces 2/10 instal launch manager.... als ik dan een internet pagina open blijft dat balkje er gewoon voor staan  hoop op expertiese 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het eerlijk gezegt niet weten laptop bleef hele tijd moeilijk doen toen kwam ik erachter dat ik f2 moest duwen en iets op enabled moest zetten en dan save exit moest pakken dat zou een complete reset zijn volgens hun is ook gebeurt maar toen kwam 1 en al problemen zoals draadloos internet met de modem werkte niet meer en zo, n dingen allemaal maar wat je daar hebt staan met dat service pack 1 en 2 moet ik da wat mee gaan proberen zit nu op tablet heb laptop hier naast me staan in de hoop dat hij het hopelijk snel weer gaat doen ,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog iets zodra ik laptop opstart komt meteen een balk in beeld met een klein draaiend schijfje alsof die nog iets wilt instaleren

er staat acer dan dat draaiend schijfje 2/10 instal launch manager en dat blijft al weken zo staan als ik internet pagina pak dan blijft die balk ervoor staan het verdwijnt niet meer uit beeld heb al geprobeerd bij configuratiescherm ma het blijft erin en wilt er niet uit...hetlampje van mijn draadloos internet zodra ik die op aan zet blijft het lampje oranje knipperen wat die van te voren ook nooit gedaan heeft ,,, ik zit met d3 hand3n in het haar en weet echt niet hoe ik het moet oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen na lang wachten gisteravond service pack 1 en 2 erop gezet, lijkt geen resultaten geboekt te hebben, lampje van draadloos internet blijft nog steeds knipperen en krijg dan ook verbinding, alleen met ethernet kabel heb ik internet dat balkje blijft ook in beeld terug komen met acer process 2/10 install launch manager, ik zou het eerlijk gezegt echt niet meer weten ben ik ook nog die site kwijt wa ik die specci had uitgevoert gister , kan nu dus niet zien laten hoe het op dit moment met mijn laptop is ,,, hoop hopelijk dat ik wat verder ga komen dan gister gezien servide pack 1 en 2 erop staat ,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen na lang wachten gisteravond service pack 1 en 2 erop gezet, lijkt geen resultaten geboekt te hebben, lampje van draadloos internet blijft nog steeds knipperen en krijg dan ook geen verbinding, alleen met ethernet kabel heb ik internetverbinding dat balkje blijft ook in beeld terug komen met de tekst acer process 2/10 install launch manager, ik zou het eerlijk gezegt echt niet meer weten ben ik ook nog die site kwijt wa ik die specci had uitgevoert gister , kan nu dus niet zien laten hoe het op dit moment met mijn laptop is ,,, hoop hopelijk dat ik wat verder ga komen dan gister gezien servide pack 1 en 2 erop staat ,,ik stuur hier 3 foto's mee dat oranje lampje wat brandt knippert uiteraard doe er nog een foto bij van hopelijk de goede specci

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er mischien iemand met skype die ik het even live kan laten zien want ik krijg blijkbaar geen foto, s hier op de site gezet ,,, dat diegene dan meteen weet wat het probleem is van de laptop dan denk ik dat diegene meteen wel zou weten wat er met mijn laptop aan de hand is ik hoor het wel mijn skypenaam is alonso1780 volledige naam angelo van toor sta met tablet op profielfoto hopelijk dat iemand me even wilt helpen via skype alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventjes wat dieper kijken: kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.