Ga naar inhoud

hp officejet pro 8620 e-all-in-one print powerpoints met brede strepen


mellinda

Aanbevolen berichten

Beste

 

Mijn nieuwe officejet pro 8620 e-all-in drukt paginas met powerpoints af met vrij veel strepen. Ik moet deze meermaals per week uitprinten maar helaas zien ze er twijfelbaar presentabel uit om aan andere mensen af te geven...

Heeft iemand een idee alsjeblieft wat ik kan doen om het op te lossen alsjeblieft of waaraan het kan liggen?

Heb hem al geprobeerd uit te lijnen.

 

Met vriendelijke groeten

 

Mellinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Beste

Toen hij rond de 100 pagina's slides had afgedrukt waren de strepen op de inhoud van de PowerPoint zelf zo goed als verdwenen.

Wel blijft op alle afdrukken in het midden van de buitenkant van het kader rond de slide nog steeds verhevenheden te zitten (het vierkantje rond de dia). Valt hier nog iets aan te doen om die oneffenheden in de vierkantjes te corrigeren alsjeblieft? Andere documenten drukt hij vrij goed af. Soms zijn de kleuren wel wat somberder dan anders, maar ook weer nadat hij paar keren heeft afgedrukt loopt alles terug goed.

De inktpatronen waren nieuw  net zoals de printer. Ze waren standaard meegeleverd. Hij blijft wel ongeveer tussen de 40a 50 pagina's dat hij papierstoringen hebben wanneer er grote documenten worden afgedrukt. Soms heeft hij dit wel , andere keren niet, en altijd als hij veel moet afdrukken.

Met vriendelijke groeten

Mellinda

aangepast door mellinda
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er vrij zeker van dat alle verpakkingsmateriaal goed is verwijderd.

Bij documenten met foto's of afbeeldingen print hij de kleuren soms slecht, maar net zoals bij PowerPoint gaat het na enkele pagina's veel beter. Ook zwarte worddocumenten met tabellen drukte hij niet al te mooi af. Gelukkig print hij nu alle tabellen daarin wel recht.

Weet niet of hiet iets ter zake doet maar het is mijn ouders wel opgevallen dat de ruimte waarin de printer staat enorm hard stinkt naar de inkt. Ookal heb ik niet de indruk dat er momenteel ergens inkt zou lekken aangezien ik nog altijd na 400 pagina's met de originele cartridges aan het printen ben die meegeleverd waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt.

Zal er voor gaan horen maar ik hou mijn hart vast.

Hopelijk zien ze de problemen als een reden om het te laten nakijken bij de fabrikant. In het verleden bij die winkel heel wat klachten met een fototoestel 3 jr terug en vorig jaar met onze smartphone. Resultaat fototoestel 4x opgestuurd, 5e x wilde ze niet meer, eigenlijk gereed voor prullenbak. Smartphone pas na de 3e x gemaakt. Ze deden bij beiden lastig over "bewijs dat ze wilden zien voordat ze de toestellen opstuurden" en volgens hen was er of niks mis mee of ik kon ze wel blijven gebruiken mits mankementen zonder problemen zeiden ze ook ooit...

Zou een afdruk met misvormingen op voldoende zijn voor bewijs?

Is in ieder geval de laatste x dat ik daar iets gekocht heb :s volgens sommigen gewoon pech gehad maar dat begin ik nu te betwijfelen :s

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kan hem pas eind volgende week binnendoen maar ik kan niet meer volgen.

De problemen waren opeens opgelost 2 weken terug en vorige week wilt die opeens niks meer afdrukken uit word of pdf, maakt niet uit met welke pc...

 

Op 4 pc's geïnstalleerd en geprobeerd, alles ontkoppeld en terug aangesloten, alle software gede-en re-installeerd maar dat ding wilt niet printen  :hmmmm:  firewall probleem is het ook niet, diagnostische programma's van hp gerunned maar die drukken zelf pagina's af (wat dan weer wel gaat O_O) en dat werkt feilloos. Printspoilers stopzetten en opnieuw starten heeft ook geen zin.

Maakt ook niet uit welke officeversie of pdf of excelbestanden of ppt's ik wil printen, volgens de windowsprogramma's afdrukken loopt tot 100% maar mijn printer staat niet offline terwijl volgens de website van hp dat in dat geval het probleem zou moeten zijn. Ook al een bericht gezet op het forum van hp zelf maar geen reactie gekregen. Wel gezien dat er meerdere mensen zijn met dat probleem en die hebben allemaal die printer binnengedaan voor nazicht maar het was bij hen niet opgelost. Ik vermoed dat ze ergens op de hoogte zijn... Ook heb ik de laatste driverupdates en softwareupdates.

 

Sorry dat ik terug op dit onderwerp reageer. Weet iemand alsjeblieft  nog iets dat ik kan proberen in afwachting van hem in de winkel binnen te brengen?

 

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.