Ga naar inhoud

Welk moederbord moet ik kopen?! (Vervangende moederbord)


GamerPc

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, :)

 

Paar maanden geleden viel mijn PC opeens uit toen ik op Facebook zat... Daarna ging die wel aan maar viel na 10 seconden uit en had geen beeld, naar die 10 seconden ging die weer aan (zonder beeld) en bleef aan...

 

Gisteren is die onderzocht door wat ICT mensen in de winkel. daar bleek dat het moederbord WAARSCHIJNLIJK kapot is. ze hebben  er andere onderelen in gedaan (Processor-videokaart-voeding) maar dat hielp ook niks.. nog steeds geen beeld. en ze hadden geen moederbord liggen, dus ze zeiden dat zal vast wel aan het moederbord liggen...

Nu was mijn vraag. Wat voor moederbord moet ik kopen

 

Ik heb een Antec pc kast

moedebord :Asus p5qlo PRO

Processor: Intel core quad slb6b malay  

geheugen: 16 GB (4x4)kingston 

Videokaart: NVIDIA XFX play hard   GTS

Voeding: be quiet pure power 530 w

 

Wat is een vervangende toetsbord waar dit op kan.. rond de 100 euro

MVG

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag GamerPC, 

 

Voer even het volgende uit:

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.