Ga naar inhoud

Internet Explorer werkt niet meer


Bammens

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen vertoont de pc van mijn kleindochter kuren: Internet Explorer werkt niet meer.

Heb de pc in de fabrieksstand terug gezet en de updates geïnstalleerd.

Heb geprobeerd Chrome te downloaden, maar dan wordt er eerst gevraagd om Explorer 9.

Als ik dat doe, krijg ik de melding dat het een onjuiste versie is.

Wat kan ik doen?

 

 

post-8953-0-27633700-1422730000_thumb.jp

post-8953-0-72811900-1422730017_thumb.jp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde linkje hier in je topic posten ? ...
 

Download en installeer Speccy

 

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als in je vorige topic is ook hier nog héél wat werk te verrichten op het vlak van updates, deze werden nog niet allemaal geïnstalleerd.

 

Download en installeer ServicePack 2 ... na het installeren laat je je systeem manueel zoeken naar updates via Windows Update: klik op "Naar updates" zoeken ... download en installeer de aangeboden updates ... blijf dit herhalen tot er geen enkele update meer wordt gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit eens alle openstaande vensters / programma's en laat hem eens via Windows Update zoeken naar Updates.

 

Je kan SP2 perfect op een andere PC downloaden en m.b.v. een USB-stick overbrengen naar de PC van je kleindochter.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vanaf deze site Servicepack 2 gedownload, deze op een usb stick gezet en in de pc van mijn kleindochter gestopt. Hij kan niet installeren: 32 bits kan niet op een 64 bits pc

 

Ben nu 64 bits aan het downloaden

aangepast door Bammens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.