Ga naar inhoud

alles geprobeert maar nog steeds geen geluid... help alsjeblieft


cerfke

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben nieuw op dit forum.

 

ik heb een probleem met mijn laptop (medion akoya p8612), ik kan namelijk geen films, muziek/muziek van games afspelen... op internet heb ik wel geluid en de systeemgeluiden werken ook. er stond dolby advanced audio v2 op de pc maar die hield er opeens mee op en herinstalleren werkt ook niet, dan heb ik geprobeert om home theater te installeren maar dat werkt ook niet. zou iemand mij kunnen helpen?? 

 

alvast bedankt! Mvg Nigel

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

er stond dolby advanced audio v2 op de pc maar die hield er opeens mee op en herinstalleren werkt ook niet

 

Waar loopt het hier juist fout ? Welke foutmelding krijg je bij het opnieuw proberen te downloaden/installeren van Dolby Advanced Audio, of gebeurt er gewoon niets na het downloaden ervan ?

 

Ga ook eens naar Apparaatbeheer en klik dan op het tablad Besturing voor geluid, video's en spelletjes. Staat daar bij één van de regels van de geïnstalleerde audio software/drivers bijvoorbeeld een geel driehoekje ? Klik ook eens op elk van die regels/drivers en klik daarna op Stuurprogramma bijwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar loopt het hier juist fout ? Welke foutmelding krijg je bij het opnieuw proberen te downloaden/installeren van Dolby Advanced Audio, of gebeurt er gewoon niets na het downloaden ervan ?

 

Ga ook eens naar Apparaatbeheer en klik dan op het tablad Besturing voor geluid, video's en spelletjes. Staat daar bij één van de regels van de geïnstalleerde audio software/drivers bijvoorbeeld een geel driehoekje ? Klik ook eens op elk van die regels/drivers en klik daarna op Stuurprogramma bijwerken.

elke keer ik de pc opstart komt de fout 'kan de dolby audio-driver niet starten. start de computer opnieuw op of installeer de driver opnieuw als het probleem blijft bestaan'. ik heb al verschillende malen geprobeert om deze opnieuw te installeren maar op het eind van de installatie komt deze foutmelding er terug op. en bij apparaatbeheer heb ik ook al gekeken en 'alle drivers zijn up to date' geen gele driehoekjes etc... maar het rare is dat ik wel nog systeemgeluiden heb en bv nog op youtube geluid heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.