Ga naar inhoud

Google Chrome ERG traag


Aanbevolen berichten

Mijn probleem is exact hetzelfde als van Sjim. Zie http://www.pc-helpforum.be/topic/43028-google-chrome-erg-traag/ . Ik moet alleen nog een volledige scan doen met mijn Microsoft Security Essencials en met Malware Bytes Anti-Malware. Verder is mijn probleen exact eender. Heel graag hulp hierbij, want het is een heel storend probleem. Ik heb de link toegevoegd, aangezien op die pagina het onderwerp vreemdgenoeg gesloten is. Alvast bedankt, 

aangepast door stephanreisig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je dit probleem ook als je met een andere browser surft dan chrome? of enkel met Chrome?

indien je Malware antibytes hebt moet je eens even proberen om de web security uit te schakelen en zien of dan alles wel aan normale snelheid werkt.

Heb dat al veel gezien dat dit soms de 'culprit' is waarom browsers traag gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Osa2, 

Ik surf alleen met Chrome, maar als ik met IE surf lijkt 't wat sneller te gaan. 

In Malwarebites Anti Malware: Bedoel je met 'Web Security' de 'Kwaadaardige website bescherming' uitschakelen?? 

Voordat ik 't met IE ging proberen had ik dus eerst de 'kwaadaardige websites bescherming uitgeschakeld,

ik weet niet of dat invloed had op de snelheid. 

Nu zit ik weer in Google chrome en deze browser lijkt nu ook wat sneller te reageren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is een kleine bug in de betaalende versie van Malware Antibytes (MBAM) wanneer je de kwaadardige website bescherming uitschakeld gaat het surfen een stuk sneller. Ik heb dit reeds doorgegeven aan de support van MBAM maar ze hebben er nog niks aan gedaan. Mogelijks heb je hetzelfde verschijnsel.

 

Anders eens scannen op malware heb je misschien ook al gedaan?

schijf eens defragmenteren is ook altijd goed. Probeer anders defraggler eens van http://www.piriform.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.