Ga naar inhoud

Laptop voor mijn oma


Koennie

Aanbevolen berichten

  • Waarvoor heb je een laptop nodig? - Mijn oma gebruikt de laptop alleen voor dingen zoals mail, internet en video's bekijken dus het hoeft geen super laptop te zijn.

Wat is mijn budget? - ik heb geen budget ik wil het alleen wel zo goedkoop mogelijk

Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - nee

Heb ik al die nieuwe functies nodig? - nee

Welke schermgrootte heb ik in gedachten? - 17" is wel een mooie grote denk ik

Heb ik nog randapparatuur nodig? - nee

Heb ik nog overige specifieke wensen? - nee

Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - Nederland

De laptop die mijn oma nu heeft is gewoon te sloom om nog te gebruiken en ik denk ook wel 8 jaar oud ofzo, ik zoek dus iets goedkoop dat deze laptop kan vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de doeleinden voor de laptop vrij basic zijn, kan je al voor een heel schappelijke prijs een geschikte laptop vinden. Deze HP bijvoorbeeld heeft een mooi ontwerp, bovengemiddelde batterij en voldoende prestaties voor het gewone werk. Uiteraard is het prijskaartje niet groot. Het gaat wel om een 15,6 inch scherm, dat is ongeveer de gemiddelde grootte. Een 17 inch laptop kost toch al een pak meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.