Ga naar inhoud

PDF suite 2015


Jaycee

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ga hieraan ook maar meedoen, want ik heb vandaag pdf suite 2015 geInstalleerd en ook ik krijg bij het openen van het programma "plaats een smart card" !!!?

Wat moet ik hieraan doen AUB?

Want ik moet meer dan 2x op annuleren klikken vooraleer dat vervelende venster weggaat.

Ik heb al een mail gestuurd naar de mensen van pdf suite, en zij hebben mij een lijn in het register laten uitvinken. Maar dat helpt niet, want het venster is er nog steeds.

Groetjes

Jaycee

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb al een mail gestuurd naar de mensen van pdf suite, en zij hebben mij een lijn in het register laten uitvinken. Maar dat helpt niet, want het venster is er nog steeds.

 

 

Heb je dan ook al terug geantwoord dat je probleem daar niet mee opgelost is? En wat is hun antwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht, misschien is het virus. Dus ik heb mijn virusscanner laten scannen gisterenavond. (normaal waakt die life) Maar die heeft ook niets gevonden! Please mensen, wat kan ik doen om dat vervelende venster weg te krijgen ???

 

Bijgevoegd vind je dat venster.

 

Ik heb al vanalles geprobeerd: mijn identiteitskaart ingevoegd in de reader en ok geklikt, gezorgd dat de reader niet meer werkt, ... Niets helpt tot nog toe!

post-29656-0-68793300-1423733977.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de suite eerst gedownload van sodapdf-website. Ja, toch wel (maar dat is een trial die maar 14 dagen geldig is). Maar ik heb dan uiteindelijk een key gekocht bij de site van suite zelf.

Ik heb die gekocht omdat die toch wel veel kan EN je kunt een pdf maken van een wit blad (en dan opbouwen).

Weet jij programma's die nog meer doen dan pdf suite 2015 ????????????!

Welke dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.