Ga naar inhoud

hardware audio : muziek van CD opnemen op usb stick zonder PC en draadloos in huis


robantwerp

Aanbevolen berichten

hallo

 

ik denk dat deze vraag eerder in een audio forum thuishoort maar mss kan iemand van jullie me toch helpen want ik vind het nogal moeilijk en ben niet zo vertrouwd met wifi luidsprekers

 

we willen al onze muziek van oude CD's en grammophoneplaten kopieren/recorden naar ofwel CD-R / CD-RW of beter nog ineens naar usb stick.

 

we hebben dit al een tijdje gedaan via windows mediaspeler en via speciale platenspeler met usb maar dit is een saaie en lange belevenis, vooral als het via de pc moet 

 

leuker zou zijn om - zoals vroeger - gewoon muziek af te spelen en de tracks die je leuk vind dan ineens op te nemen op usb.

 

ook had m'n vrouw graag ook ineens een systeem als ze haar tracks afspeelt dat die dan overal in het huis kunnen gehoord worden (ik denk dat dit via wifi speakers dan moet maar hoe sluit je dat dan aan op een audio-systeem ?)

 

we hebben immers nog een goede oude installatie met cd speler en aparte versterker maar het blijkt nu heel moeilijk om cd recorders nog te vinden en nog minder om een cd speler waar je je muziek op usb stick kan opnemen. 

 

ik vond voorlopig enkel terug : Soundmaster PL875 maar die heeft geen mogelijkheid denk ik om het geluid via wifi door te sturen en anderzijds TEAC AD800 bij mediamarkt

 

Ik denk dat we één van deze twee nodig hebben en dan nog eens apart een soundlink installatie om dan de opgenomen tracks op usb draadloos in huis door te zenden of vergis ik mij en bestaat er wel een installatie die dit alles kan

 

thx

rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.