Ga naar inhoud

openoffice


jetske

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Ik weet niet als ik juist zit omdat ik werk met het gratis programma open office word .

Ik heb op het internet een gratis bestand gedownload en wil het niet afprinten .en daar loopt het mis .

het bestand staat op 25 blz (bladzijde) die in wisselende volgorde uitgeprint worden maar nu zie ik dat deze hier en daar blz mist .Dus wat doe ik ik print het helemaal opnieuw uit en weer mist hij enkele blz .

Nu wou ik de blz die missen apart afprinten maar de bewuste delen aanvinken en dan printen wil niet lukken , maar ik vind niet hoe ik dat verder moet oplossen kunnen jullie mij verder helpen .

 

Alvast bedankt

aangepast door jetske
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb op het internet een gratis bestand gedownload en wil het niet afprinten .

 

 

Dag jetske,

 

Kan je de link naar die gratis download in je volgend bericht plaatsen?

Dan kunnen we zelf even testen.

 

 

 

Waar ik al zeker van ben je hoeft/moet het niet printen vanuit Open office, je kan het gewoon vanuit je browser afdrukken of een pdf lezer zoals adobe reader of foxit reader .

Welke browser gebruik je en in welk venster opent de download bij jou? 

 

En even voor de zekerheid want er zijn 5 mogelijke downloads.... gaat het over Schnabelinabag Schnitte medium?

 

post-9560-0-42611400-1424279904_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste ik kan het niet zomaar gaan lezen ik ben verplicht om het af te drukken omdat ik de dingen die erop staan moet uitknippen om te kunnen gebruiken maar moet ze eerst samen puzzelen .

 

Ik gebruik IE .

 

En ik heb het bestand een paarweken geleden opgeslagen op de pc en vandaar uit afgeprint en wil het niet doen .

en omdat het zo niet werkte dacht ik copieeer alles samen en zet die in openoffice en print van daaruit maar dat werkte ook niet .

 

En het erge is ik moet maar de eerste 8 blz meer hebben en dan is alles binnen .

 

PS ja het is de medium die ik moet hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lukt het afdrukken zonder problemen.

 

Download onderstaand bestand, sla het op in een map ( bijvoorbeeld mijn documenten).

 

schnabelinabagmedium.pdf

 

Dan moet je het bestand openen met een PDF lezer zoals Adobe Reader of Foxit reader door met de rechtermuisknop op het zojuist gedownload bestand te klikken en dan de pdf lezer te selecteren bij openen met...

 

post-9560-0-48568000-1424364045_thumb.pn

 

Dan ga je in je pdf lezer naar bestand-> afdrukken, stel in dat je enkel nog blz.1 tot 8 afdrukt.

 

post-9560-0-09644000-1424364267_thumb.pn

 

Staat er geen pdf lezer op je computer kan je eerst via onderstaande link downloaden en installeren.

 

http://www.foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader/

 

http://get.adobe.com/nl/reader/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het klaar gekregen se mijn probleem is opgelost .

Maar ik heb andere documenten op de zelfde manier proberen afprinten maar dat lukt niet .

heb niet echt exact wat gekozen hoor zomaar wat wat op documenten staat genomen en als ik openen met adobe staat dat niet in die lijst hoe komt dat  .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke bestanden gaat het? In welk programma zijn ze gemaakt?

 

 

Eigenlijk om van alles documenten die ik gescand heb , dingen die ik opgeslagen heb van internet wat ik wou bewaren , en dingen die ik zelf genoteerd heb om te bewaren ..

 

 

Ik bedoel welke bestandsextensie hebben die bestanden?

 

Een foto bijvoorbeeld  open je niet met een pdf lezer.

Dus je kan niet zomaar alles openen in een pdf lezer en vandaar af afdrukken.

 

De documenten die je gescand hebt, in welke bestandsextensie zijn die opgeslagen? JPEG, BMP, TIFF, PDF,....?

 

Zelfde voor dingen van internet, welke bestandsextensie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.