Ga naar inhoud

Windows Movie Maker


snowi

Aanbevolen berichten

Ik heb door aankoop van een nieuwe PC van Win XP overgeschakeld naar Win 8.1.

Maar wat een verandering en gedoe zeg. Ach,  ooit went het wel hoop ik en leer het nog te waarderen… :-)

 

Ik heb Windows Essentials gedownload en hoopte Windows Movie Maker te kunnen installeren doch het wil niet lukken. Wat moet ik doen om het op het bureaublad te kunnen plaatsen? In mijn programfiles kan ik het ook niet terugvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ik heb Windows Essentials gedownload en hoopte Windows Movie Maker te kunnen installeren doch het wil niet lukken. Wat moet ik doen om het op het bureaublad te kunnen plaatsen? In mijn programfiles kan ik het ook niet terugvinden.

 

 

Ter aanvulling van bericht 2:

 

Indien je Windows Essentials gedownload en geïnstalleerd hebt kan je via de verkenner snel een snelkoppeling maken van Movie maker op het bureaublad.

Ga in de verkenner naar de locatie zoals te zien is in onderstaande afbeelding, klik met de rechtermuisknop op Movie Maker en kies dan kopiëren naar-> Bureaublad (snelkoppeling maken).

 

post-9560-0-03420100-1424109912_thumb.pn

 

post-9560-0-18401000-1424109809_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa!! Het is gelukt!

Toch raar dat ik naar het bestand zocht via verkenner + ""zoeken" en "hij" het niet vond.

 

Maar gezien, en je voelt hem al aankomen, met de vooruitzichten(van Win XP naar Win 8.1)  dat ik wellicht nog andere vragen zal stellen, wou ik zoveel mogelijk zelf uitproberen. Was al wel 4 uren aan het uitproberen.

Met grote dank k voor de reacties! :D

 

Tot euh..later dan maar? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dit onderwerp afsluiten maar weet niet meer hoe.

 

Onlangs heeft iemand van PCH me daarover nog ingelicht en ook hoe een bedankje te plaatsen.   maar door problemen met de oude PC ben ik de nota jammer genoeg kwijt. Kan u me nog eens zeggen wat te doen a.u.b.?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.