Ga naar inhoud

error code in mozilla firefox


bearlip

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik heb sinds enkele dagen een vervelend probleem met Mozilla firefox: google.be wil niet meer openen (is ook mijn startpagina). 

Ik krijg de volgende foutcode:

 

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met www.google.be. beveiligingsbibliotheek: onjuist opgesteld DER-gecodeerd bericht. (Foutcode: sec_error_bad_der)
 

Ik meen te begrijpen dat het iets met certificaten te maken heeft, helaas totaal geen idee hoe ik zoiets kan oplossen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie,

 

Ik heb dit geprobeerd. Helaas waren er bepaalde dingen anders, zoals Adblock die niet meer werkte en ook niet meer te installeren viel...Ik heb dan systeemherstel geprobeerd, dit mislukte (systeemherstel kon niet worden voltooid). Maar Firefox werkte wel weer als nieuw! Adblock ook weer kunnen installeren. Het enige spijtige is dat ik al mijn bladwijzers kwijt ben, evenals al mijn automatische wachtwoorden e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Noot: uw oude Firefox-profiel zal in een map met de naam “Oude Firefox-gegevens” op uw bureaublad worden geplaatst. Als het herinitialiseren uw probleem niet heeft verholpen, kunt u een deel van de gegevens die niet zijn bewaard terugzetten door bestanden naar het nieuw aangemaakte profiel te kopiëren. Als u deze map niet meer nodig hebt, kunt u deze het beste verwijderen, aangezien hij gevoelige gegevens bevat.

Heb je deze map niet dan?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.