Ga naar inhoud

Verbindingsprobleem internet


Stamperken

Aanbevolen berichten

Wij krijgen op onze vaste pc een melding van verbindingsproblemen met het internet terwijl we toch verbinding hebben met ons netwerk maar dus niet met het internet...

 

Dit is de melding:

 

"Deze verbinding is niet beveiligd

 

U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding op te zetten met www.google.be, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding beveiligd is.

 

Normaal gesproken zullen websites vertrouwde indentificatie tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt opzetten, om te bewijzen dat u naar de juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd.

 

Wat moet ik doen?

 

Als u doorgaans zonder problemen verbinding maakt met deze website, kan deze fout betekenen dat iemand de website probeert na te bootsen en u kunt u beter niet verdergaan.

 

Technische details

 

www.google.be gebruikt een ongeldig beveiliginscertificaat.

 

Het certificaat wordt niet vertrouwd, omdat het uitgeverscertificaat onbekend is.

Het certificaat wordt pas geldig vanaf 11-feb-2015 13:17. De huidige tijd is 11-feb-2002 2:55.

 

(Foutcode: sec_error_unknown_issuer)"

 

 

M.a.w. de tijd en datum staan verkeerd maar wij krijgen deze niet meer veranderd.

 

Kan iemand ons aub helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik snap de uitleg in de bovenstaande link maar ik kan Firefox niet vernieuwen gezien ik geen internet heb...

Heb wel Firefox gewist en Internet Explorer gebruikt als standaardbrowser maar zelfde probleem.

 

Probleem ligt volgens mij echt bij de datum/uur die volledig verkeerd staat zoals de foutbeschrijving in mjin startpost vermeld.

Weet alleen niet hoe dit op te lossen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.