Ga naar inhoud

Itunes installeren werkt niet (meer)


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Mijn iTunes op de pc werkte opeens niet meer. Ik kon het niet meer openen. Ik heb het verwijderd en terug geinstalleerd. Spijtig genoeg werkt dit niet want tijden het instaleren krijg ik volgende melding.

:

service apple mobile device service (apple mobile device service) faild to start. verify that you have voldoende previleges om het systeem te starten.

afbreken / opnieuw / negeren.

 

Opnieuw werkt ook niet......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bericht 1 en 2 gedaan.

Dan weer geinstalleerd en kreeg weer de zelfde boodschap. :-(

Weer eens verwijderd en dan bleek dat ik die apple mobile device wel weg kreeg .

Maar het lukt gewoonweg niet op dat terug geinstalleerd te krijgen. Steeds opnieuw krijg ik dezelfde boodschap. Zelf al heb ik bericht 1 en 2 gedaan. :-(

 

Bij 1 van de puntjes krijg ik een venster ik iTunes moet sluiten enz. Maar alles is gesloten. Ik probeer het dan opnieuw te verwijderen en dan lukt het. Maar als ik de pc herstart en iTunes terug wil installeren krijg ik op het einde weer die vervelende boodschap . :-(

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.