Ga naar inhoud

Account Facebook


giljom

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen, ik zit daar al 2 jaar mee en vind geen antwoord, ik had 2 account,s op Facebook op het zelfde email adres, ik heb die nu voor goed verwijderd, en ik moet 14 dagen wachten eer ze verwijderd zijn, kan ik nu als ik een nieuwe account op Facebook aan maak mijn origineel email gebruiken , dat ik vroeger had, Heel graag uw hulp, want ik kom er niet uit en niemand kan mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet zeker, maar ik verwacht, dat zodra jij je email adres gebruikt dat je ook gebruikte voor je eerdere accounts, FB direct je oude account(s) weer laat herleven. Dat is immers de login waaronder jij bij FB bekend bent.
Ik zou echt die twee weken wachttijd ruim in acht nemen. En dan nog niet gezegd dat alles goed gaat.
Mss kun je toch beter op safe spelen en een nieuw email adres aanmaken en gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.