Ga naar inhoud

trage internet verbinding


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat kan een heleboel oorzaken hebben....

- is internet op een smartphone/andere pc via dezelfde router wél snel?

- is je pc geheel vrij van virussen (laat je virusscanner updaten en een volledige scan uitvoeren)

- is je pc geheel vrij van malware (download mbam http://www.filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/tech/ (groene knop met tekst 'download latest version))

- router en pc uitzetten, stroomkabel een minuut losnemen uit de router, weer aanzetten en helemaal laten opstarten, dan pas pc verbinding laten maken.

- ben je geheel bij met de windows updates?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo falstring en clarkie met mijn smartphone heb ik er geen last van ik heb mijn pc getest op virussen en malware mijn pc is hellemaal schoon en ik heb de laatste update's op mijn pc staan . Ik heb ook de speedtest gedaan via draadloos internet downloadsnelheid : 0.42 Mbps en uploadsnelheid 0.81 Mbps via de kabel aangesloten is de downloadsnelheid : 68.83 Mbps en uploadsnelheid 12.41 Mbps dit was maar eenmalig ik heb even later weer de test gedaan via de kabel en toen kreeg ik deze snelheden downloadsnelheid : 9.48 Mbps en uploadsnelheid : 9.58 Mbps . mijn provider is Ziggo en die geeft deze snelheden door :

-

je downloadsnelheid gaat van 90 Mbit/s naar 120 Mbit/s

-

je uploadsnelheid gaat van 9 Mbit/s naar 12 Mbit/s

Ik zou niet weten waar het probleem zit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn de laatste tijd wel vaker problemen met sterk wisselende snelheden bij upc/ziggo.

al gedaan: - router en pc uitzetten, stroomkabel een minuut losnemen uit de router, weer aanzetten en helemaal laten opstarten, dan pas pc verbinding laten maken.?

overigens ook doen:

in apparaatbeheer rechtsklikken op je wifi-netwerkadapter, kiezen voor verwijderen (heet soms ook installatie ongedaan maken), schermen netjes afsluiten en de pc herstarten.

bij de herstart zal windows je adapter als nieuwe hardware herkennen en nagelnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

falstring dat met de router en pc uitzetten heb ik gedaan maar geen resultaat . Ik heb mijn pc op de kabel aangesloten nu draadloze verbinding vond ik niet al te best , krijg ik die lage downloadsnelheid en uploadsnelheid via de kabel nog optimaal of moet ik daar ziggo voor bellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

en deze actie:

in apparaatbeheer rechtsklikken op je wifi-netwerkadapter, kiezen voor verwijderen (heet soms ook installatie ongedaan maken), schermen netjes afsluiten en de pc herstarten. bij de herstart zal windows je adapter als nieuwe hardware herkennen en nagelnieuw installeren.

??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.