Ga naar inhoud

Opstarten extreem traag, systeemherstel niet mogelijk


Florina

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn laptop doet er minimaal 10 minuten over om op te starten. Ook kan ik geen systeemherstel uitvoeren (als ik op het icoontje klik dan krijg ik even een zandlopertje te zien en daarna gebeurd er niks) in veilige modus lukt dit ook niet. Verder lukt het niet om programma's te deinstalleren, Windows installer loopt dan vast op 'Preparing to remove'. 

 

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Groetjes,

Florina

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen beginnen met een grondige malwareopruiming.

Dat lost meestal al een groot deel van de problemen op.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.