Ga naar inhoud

Logo maken/aanpassen


Aanbevolen berichten

O wat is dit mooi!!! (mijn mond valt open)

Nog mooier dan het orgineel!

Alleen denk dat de lijnen waar de tekst tussen staat iets korter moeten want ze steken nou zo ver uit.

En misschien als dat mogelijk is de taart misschien iets meer kleur want hij valt in het niets bij die prachtige ornamenten!

En de kleuren zijn erg mooi. 

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wow wat mooi!

Is deze nou ook gelijk een een goede kwaliteit?

Zou je misschien 1 glitter/sterretje of hoe je dat ook noem in het hartje bovenop de taart kunnen zetten.

Hij is echt helemaal geweldig!!! :adore:

Echt 1000x dank hier voor. Die sierlijke lijnen passen echt bij het maken en decoreren van taarten.

Mocht u of de andere ontwerpers die hier voorbeelden hebben gemaakt voor mij een keer in de buurt zijn van Amsterdam (Weesp) stuur mij dan een berichtje dan maak ik een paar lekkere cupcakes voor jullie.

 

Groetjes Marie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-17434-0-25980400-1425477435_thumb.p

 

Marie,

 

Heel fijn dat je het ontwerp mooi vindt. En wat een voorstel van die cupcakes... Ik krijg hier al spijt dat ik niet in de buurt van Amsterdam kom, maar wie weet ooit :)

 

Ik heb het bestand op A4 - 300 dpi gezet, zo is het meteen groot genoeg. Verkleinen kan je altijd zonder kwaliteitsverlies, vergroten heeft al wat meer risico. 

 

Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je zaak en je kinderen. Hopelijk krijg je veel klanten en zeker veel bakplezier!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arwentje,

 

Heel erg bedank voor het aanpassen. Maar ik was het logo ook wat kleiner aan het bekijken voor toekomstige visitekaartjes. Maar weet niet of het te veel gevraagd is nou maar dat lettertype wat Eggy had gebruikt is iets dikker dus iets duidelijker te zien als het kleiner wordt. Komt denk ik ook omdat deze ornamenten iets groter zijn dan de vorige denk ik.

 

Mocht je een keertje deze kant opkomen stuur me een berichtje dan zorg ik voor iet lekkers.

 

Groetjes Marie

attachicon.gifgypsy cakes -RGB.png

 

Marie,

 

Heel fijn dat je het ontwerp mooi vindt. En wat een voorstel van die cupcakes... Ik krijg hier al spijt dat ik niet in de buurt van Amsterdam kom, maar wie weet ooit :)

 

Ik heb het bestand op A4 - 300 dpi gezet, zo is het meteen groot genoeg. Verkleinen kan je altijd zonder kwaliteitsverlies, vergroten heeft al wat meer risico. 

 

Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je zaak en je kinderen. Hopelijk krijg je veel klanten en zeker veel bakplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik nog even tussenkomen?

 

'k heb net het hele geval 'nagemaak' in vector-formaat - het voordeel is daarbij dat het 'schaalbaar' is, je kan het dus vergroten en verkleinen zonder kwaliteitsverlies.

Voorlopig is dit hier een screenshot ervan (in jpg-formaat dus), maar het echte zal dan in cdr of eps of ai-formaat zijn. (daarmee moet je dus kunnen werken) - en 'k merk net dat het van zijn 'scherpte' inboet door het hier als screenshot te plaatsen

 

voordeel: elk van de voorwerpen (behalve de 'cake' want die is nog in jpg) is direct vervangbaar met een vingerknip bij wijze van spreken: schilderen komt er niet aan te pas. Lijntjes wegdoen is ook op een halve minuut gedaan, kleuren aanpassen, vervangen is ook iets van niks. De contour is hier ook steeds scherp bij.

Ook het lettertype vervangen is een maar paar seconden werk

 

Dit hier is dus op een kwartiertje gemaakt :-)

 

Bemerking: boven en onder is het ornament verschillend ('k heb er een 15-tal en koos er maar twee uit)

Ook de sterretjes voegde ik nog niet toe omdat ik dacht: 'k ga er niet teveel tijd in steken want er is toch al voor Arwentjes plaatje gekozen, maar hier mee weten jullie dus dat er nog een andere werkwijze mogelijk is. :-)

 

 

post-20315-0-77508400-1425482502_thumb.j

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jee,

 

Moet zeggen dat ik dit ook wel erg mooi vindt. 

Ik kan op dit moment nog niet kiezen welke ik mooier vind.

Maar dan moet wel onder en boven dezelfde ornamenten staan en de cake in het midden.

 

O wat maken jullie het mij nou moeilijk.

Ik ga hier even over nadenken.

 

Heel erg bedank voor de moeite die u heeft genomen om dit te ontwerpen.

 

Groetjes Marie

 

Mag ik nog even tussenkomen?

 

'k heb net het hele geval 'nagemaak' in vector-formaat - het voordeel is daarbij dat het 'schaalbaar' is, je kan het dus vergroten en verkleinen zonder kwaliteitsverlies.

Voorlopig is dit hier een screenshot ervan (in jpg-formaat dus), maar het echte zal dan in cdr of eps of ai-formaat zijn. (daarmee moet je dus kunnen werken) - en 'k merk net dat het van zijn 'scherpte' inboet door het hier als screenshot te plaatsen

 

voordeel: elk van de voorwerpen (behalve de 'cake' want die is nog in jpg) is direct vervangbaar met een vingerknip bij wijze van spreken: schilderen komt er niet aan te pas. Lijntjes wegdoen is ook op een halve minuut gedaan, kleuren aanpassen, vervangen is ook iets van niks. De contour is hier ook steeds scherp bij.

Ook het lettertype vervangen is een maar paar seconden werk

 

Dit hier is dus op een kwartiertje gemaakt :-)

 

Bemerking: boven en onder is het ornament verschillend ('k heb er een 15-tal en koos er maar twee uit)

Ook de sterretjes voegde ik nog niet toe omdat ik dacht: 'k ga er niet teveel tijd in steken want er is toch al voor Arwentjes plaatje gekozen, maar hier mee weten jullie dus dat er nog een andere werkwijze mogelijk is. :-)

 

 

attachicon.gifGipsy cake.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.