Ga naar inhoud

mailberichten van gmail naar outlook


NicoleJ

Aanbevolen berichten

Halverwege februari heb ik mijn paswoorden gewijzigd voor G-mail en Hotmail.

Mailberichten van google account komen niet meer binnen in G-mail (en natuurlijk ook niet in Outlook10).

Bericht ontvangen van Google: "als U deze paswoordwijziging heeft doorgevoerd, hoeft u verder niets te doen; anders kan uw account zijn gehackt. In dit geval paswoord opnieuw instellen"

IK HEB DUS NIETS GEDAAN, maar krijg ook geen berichten meer.

Wat te doen ?? En als dit in orde komt ga ik dan in outlook ook mijn g-mail berichten terugvinden zoals vroeger ( met POP3 ) ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry laattijdige reactie, antwoord is de mist ingegaan.

Enkele dagen geleden opnieuw bericht gekregen van Google: "als U deze paswoordwijziging heeft doorgevoerd, hoeft u verder niets te doen; anders kan uw account zijn gehackt. In dit geval paswoord opnieuw instellen"
Ik heb weer niets gedaan en nu komen g-mail berichten wel opnieuw binnen in postvak in van Gmail.
Het probleem is dat diezelfde g-mail berichten niet meer te zien zijn in mijn outlook postvak in, wat wel handig is. In bijlage zie je telkens de foutberichten die ik krijg. Het is alsof de paswoordwijziging nietin outlook is terechtgekomen. Kan ik dit rechtzetten?
Nicole

 

post-9560-0-39947700-1425807815_thumb.pn

aangepast door clarkie
e-mailadres en gebruikersnaam verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele dagen geleden opnieuw bericht gekregen van Google: "als U deze paswoordwijziging heeft doorgevoerd, hoeft u verder niets te doen; anders kan uw account zijn gehackt. In dit geval paswoord opnieuw instellen"

 

 

Als je bovenstaande ontvangen hebt wil dat zeggen dat je zelf of iemand anders je paswoord aangepast heeft.

Volgens bericht 1 heb je halverwege februari zelf het paswoord aangepast, dus je account zal dan niet gehackt zijn.

 

Het paswoord dient dan natuurlijk ook aangepast in Outlook zelf. Is dat gebeurt?

 

 nu komen g-mail berichten wel opnieuw binnen in postvak in van Gmail.

 

 

Bedoel je daarmee op de webmail van Gmail of in Outlook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg mijn G-mail berichten nu opnieuw in mijn G-mail postvak IN, maar ze worden niet doorgestuurd naar mijn outlook account.

Wanneer ik een account wil toevoegen (in dit geval mijn G-mail) gaat outlook eerst de serverinstellingen voor ********* zoeken. Antwoord: Er is geen versleutelde verbinding met de mailserver. Als je geen versleutelde verbinding wil, klik dan op volgende.

Niet-versleutelde verbinding met server mislukt. Ik probeer nu handmatig: zie bijlage, maar weet niet goed wat in te vullen, help mij eens?

Nicole

 

PC Helpforum moderator bericht:
mag ik je er nog eens op wijzen dat je geen e-mailadressen, paswoorden enz moet vermelden wegens kans op misbruik. Het e-mailadres is dan ook verwijderd in je bericht.
aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermeld in je berichten zeker GEEN e-mailadressen, paswoorden enz... wegens kans op spam en misbruik.

De aanwezige e-mailadressen en afbeelding zijn verwijderd uit je vorige berichten.

 

 

Welke Office versie gebruik je? Office 2003, 2007, 2010 of 2013?

 

Neem ook deze tip eens door en controleer dus de instelling in Gmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.