Ga naar inhoud

Windows 7 - Cyberlink installeren van DVD


ikaros

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Ik heb met CCleaner het register verschillende malen naar fouten laten zoeken en uiteindelijk bleken er geen fouten meer voorhanden.

 

Ik weet niet of dit nuttig is maar tijdens die zoektocht werd er wel volgende foutmelding gesignaleerd :

 

" installatiefout   C:\ProgramFiles\Cyberelink\PowerDirector12\Setup\RichVideo    HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Folders"

 

Deze is verwijderd.

 

Met vriendelijke groeten

 

ikaros.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede namiddag Kweezie Rabbit,

 

Zoals gevraagd heb ik via de DVD en autorun de Installatie terug willen doen.

 

Het resultaat blijft evenwel hetzelfde - start niet op !

 

Spijtig dat U er zoveel tijd in hebt gestoken om mij te helpen en dan nog geen positief resultaat krijgt.

 

Nu heb ik via het internet gepoogd om de Cyberlink Director rechtsreeks te installeren (free version) Het gaat nu wel op de  PowerDirector 13 - EN DAT MARCHEERT WEL EN IK KAN MET dat TIJDELIJK PROGRAMMA WERKEN  !!!!!!

 

Eigenlijk allemaal te gek.

 

Met vriendelijke groeten

 

Ikaros.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
PowerDirector12;a
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Kweezie Rabbit,

 

 Ik heb de PDR12.EXE na een nieuwe installatie proberen op te starten maar wéér hetzelfde ! Negatief.

 

Ik heb gisterenavond dan TOCH antwoord gekregen van de Cyberlink Technical Supportn nadat ik dus vorige week hen had aangeschreven met het probleem.

 

Men heeft me nu softwarefiles doorgezonden die ik moet downloaden met een paswoord dat 3 dagen geldig is.

 

Ik zal dat eens proberen en geef U nadien wel terug info.

 

Vriendelijke groeten

 

Ikaros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.