Ga naar inhoud

Acer- id


boenke

Aanbevolen berichten

Aan de krakken,

 

Mijn echtgenote is recentelijk in het bezit van een acer aspire E11 - E3 - 111 met windows 8-1.

Vraagje : bij het opstarten krijgt zij steeds een schermpje om een Acer - id in te stellen,het komt steeds terug zelfs na het aanvinken( dit bericht niet meer tonen). Heb getracht een account aan te maken maar bij het invullen van het e-mail adres geeft deze steeds de melding van onjuist e-mail adres.Wat loopt hier mis??

 

Vraagje 2 : Er staat Mc.Afee op doch deze loopt bijna ten einde en zou er graag Avast op zetten.Zouden er nog problemen zijn met Avast bij W8.1 of zijn deze reeds opgelost?

 

Bij voorbaat bedankt en de vriendelijke groeten.

 

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het Acer account proberen aanmaken via deze link(klik erop) ?

Na het ingeven van het formulier krijg je een e-mail waar je nog even op de link moet klikken om te bevestigen.

 

post-9560-0-23812900-1425484844_thumb.jp

 

Als test even uitgevoerd en het werkt bij mij.

 

 

Wat Avast betreft, bedoel je dit probleem? Dat zou opgelost moeten zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

 

Bedankt voor de reactie , heb jouw instructies opgevolgd en Acer - id is gelukt!!!

Avast  kan zonder problemen gebruikt worden na Mc.Afee zie 'k dus hup met de geit. :D

 

Nogmaals bedankt en voor mij is met deze alles opgelost. :top:

 

Vriendelijke groeten.

 

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.