Ga naar inhoud

Vista Home Premium geen update's meer


Enrique

Aanbevolen berichten

Geachte,

Beste,

forumvrienden,

 

Ik werk met een Spaanse HP Pavilion tx1000

OS Windows Vista Home Premium SP2

 

Oorspronkelijk werd alles weergegeven in het Spaans, tot ik de mogelijkheid las op dit forum de taal aan te passen naar het Nederlands.

 

Ik heb dus Vistalizator gedownload en ook WindowsUpdateAgent.

 

Nu heb ik inderdaad overal Nederlands, maar nu werkt mijn automatische Win Update niet meer.

 

Ik heb geprobeerd terug te keren op mijn stappen, maar jammer genoeg biedt "Herstelbeheer " geen ouder herstelpunt aan.

 

Acronis Dik Director, noch Acronis True Image brengen geen soelaas, aangezien ik juist voordien veranderingen had aangebracht in de Schijfnamen e.d.. En nog geen nieuwe back-up en image had gemaakt. Ja ja ... ik weet het ... )-:

 

Op mijn stappen terugkeren via "Taalinstellingen" lukte ook niet.

 

Iemand enig idee hoe ik Windows Update terug aan de praat kan krijgen?

 

Op mijn harde schijf staat tevens een herstelpartitie (Spaanse software). Hoe kan ik deze starten? Erop klikken geeft enkel een waarschuwing, een exe-bestand zie ik niet staan. 

 

Is het zinvol Vista Home Premium up te graden naar Ultimate? Ik vermoed dag hierbij de Spaanse licentie enkel zal lijden tot een Spaanse Ultimate ...

 

Graag advies. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je een foutmelding als je Windows Update wil uitvoeren, welke?

 

Je kan de map SoftwareDistribution eens verwijderen in je verkenner ga je daarvoor naar  c->Windows-> SoftwareDistribution.

 

Maar eerst moet je de service Windows Update uitschakelen.

Typ daarvoor in het zoeken venster services.msc.

In het venster dat je dan krijgt scrol je naar beneden tot je bij Windows Update komt, dubbelklik erop en kies stoppen.

Verwijder dan de map SoftwareDistribution in je verkenner, dan start je de service Windows Update terug op.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,


 


Op mijn harde schijf staat tevens een herstelpartitie (Spaanse software). Hoe kan ik deze starten? Erop klikken geeft enkel een waarschuwing, een exe-bestand zie ik niet staan. 


 


Is het zinvol Vista Home Premium up te graden naar Ultimate? Ik vermoed dag hierbij de Spaanse licentie enkel zal lijden tot een Spaanse Ultimate ... Indien goed idee, hoe ga ik hiervoor te werk?


 


Grtz, Enrique


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Clarkie,

 

 

Bedankt voor de ondersteuning.

 

Ik heb intussen Vista Home Premium verwijdert.

 

Na het runnen van een testprogramma blijkt dat mijn toestelletje met Win 7 Ultimate beter draait. 

 

Wat op zich ook alweer gemakkelijk is voor het synchroniseren met een andere PC met Win 7 Ultimate.

 

Nog eens bedankt en tot ...  

 

 

 

Grtz Enrique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.