Ga naar inhoud

Avira Anti Virusscanner Free version en Avira System Speedup


Aanbevolen berichten

Kan perfect dat zoek.exe rare bokkensprongen heeft gedaan, want de verwijderingen die het tooltje heeft moeten uitvoeren, zijn massaal geweest. Nu mag je het volgende uitvoeren:

 

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

 

Net een kaartje gekregen van Avira ;)

 

Celebrate with us !

Avira will soon be turning 30.

To celebrate , we're giving you a fun new game and special offer .

Get it now !

 

They gona get a party tonight .... :P:D

 

Wat raadt U aan om mijn laptop die met uw deskundig advies nu kraaknet is ook kraaknet te houden in de toekomst , zonder mij te moeten verhalen op betalende kleppers zoals Avira en Malwarebytes Ant-Malware ?

 

Thanks,

Buffalodiehard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ... van die resultaten geloof ik nu eens helemaal niets. Voer - bij wijze van controle - het volgende eens uit:

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.
Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

 

Laat daarna die Avira Clean Up eens opnieuw zijn werk doen ... en laat ons dan de resultaten een weten ?

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

 

Het voordeel , als je je als PC gebruiker laat begeleiden door kenners van PC Forum is ,dat alle software al op je PC staat , proficiat daarvoor .

 

CCleaner Register had zijn werk, 154 bestanden opgeruimd, na 4 sessie alles clean.

 

Terug Avira Speedup System aan het werk gezet en .... 179:822:154:312 als resultaat , bloedrood !!!

 

Terug CCleaner register gechecked en alles clean !

 

Who's now the Bold en the Beautiful ????

 

Buffalodiehard .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

 

Bedankt voor uw verstandig oordeel , ik zal Avira System Speedup via programma/verwijderen van de computer zetten en blijven cleanen met CCleaner Register.

Ik vraag mij dan af wat de waarde van Avira anti virus free edition is als de versie van zijn broer Avira System speedup er volledig naast zit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de gratis Avira-scanner heb ik geen negatieve bedenkingen, al gaat mijn persoonlijke voorkeur voor een gratis antivirusprogramma uit naar Avast. Maar Avira en AVG leveren degelijk werk bij een normaal computergebruik. Die mag je - wat mij betreft - behouden, tenzij je geloof in het "merk" dusdanig geslonken is, dat je voor één van de andere twee wil gaan.

 

Het probleem met de tune up-programma's - en niet Avira alleen - is dat ze veel beloven en weinig geven, vaak eerder voor problemen zorgen i.p.v. ze op te lossen. En wat ze allemaal gemeen hebben, is dat de cijfers van besmettingen e.d. die ze melden, enkel bedoeld zijn om te verkopen en geen enkele realiteitswaarde hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.