Ga naar inhoud

WiFi problemen


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik hoop dat ik hier wel tot antwoorden kan komen voor het uiterst vervelende probleem.

Het zit zo. Al enkele weken hebben we hier thuis last met het draadloze internet. Het probleem is dat als ik op draadloos internet zit dat het soms na een uurtje uitvalt(paginas laden niet meer, Games blijven hangen en disconnecten) soms om de 5 minuten. Bij mijn icoon van Internet komt dan ook een gele driehoek met een zwart uitroepteken te staan. Ondertussen heb ik al geprobeerd om het kanaal van mijn modem( B-box 3 Proximus)  te veranderen, alle 13.

Het viel minder snel uit bij de kanalen boven de 10 en zeer snel onder de 7.

 

Bijkomstig is dat het allemaal is begonnen bij de vorige modem een B-box 2 het was zo erg dat het draadloos zelfs niet meer ging. Bij de nieuwe modem gaat het wel maar het valt dus steeds uit.

 

Als ik dan de verbinding verbreek en terug een verbinding maak dan werkt het terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je buiten je pc nog andere toestellen in huis die de wifi gebruiken?

Hebben die er ook last van?

 

Kan je de pc bekabeld aansluiten op de BBox en evntueel de wifi van de pc even uitzetten?

Heb je dan nog steeds uitval van internet?

 

Helpt het als je de BBox even zonder stroom zet (uitschakelen) en dan weer aanzet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.