Ga naar inhoud

Heel traag aanmelden internet


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer eens met nieuwere drivers te installeren.

Ga naar deze pagina en klik op Windows 7 & Server 2008 R2 32-bit Driver (dat is de derde in de lijst).

Zet een vinkje bij I accept the terms in the license agreements en klik op download.

Sla het bestand Win7-Server.zip op en pak het uit.

 

Ga dan naar het apparaatbeheer en open weer de eigenschappen van de marvel netwerkadapter op de tab stuurprogramma.

Klik dan op de knop bijwerken.

Kies voor de optie op mijn computer naar stuurprogramma zoeken.

Ga dan met de knop bladeren naar de lokatie waar je de driver hebt uitgepakt en klik op volgende.

Volg verder de instructies die op het scherm komen.

Herstart de pc na de installatie.

 

Heeft dit iets veranderd aan de situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het stuurprogramma laten bijwerken.

Nu heb ik er 45 seconden over gedaan om hier te geraken.

Ik heb vanmorgen nog eens met Speccy naar de hardware gekeken. De temperatuur van het moederbord was tot 84°C gestegen.

Is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, dat is niet normaal.

Een desktop zou bij normaal gebruik niet warmer mogen worden dan 30 à 40°.

Wel jammer dat de processor geen temperatuursensor heeft maar las het moederbord over de 80° gaat, zal de processor ook wel in die buurt zitten.

 

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door inwendige stofophopingen.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken … nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen en bekijken we de zaak verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het zoeken geweest voor een programmaatje om een temperatuurvariatie vast te leggen van moderbord of CPU.

Speedfan is er tijdelijk uit de bus gekomen. Waarvan een grafiekje.

"Temp3" is gelijklopend met de temperatuur v/h moederbord of CPU volgens "Speccy".

post-30344-0-22556300-1427200758.png

aangepast door Ikke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.