Ga naar inhoud

Driver zoeken


pjmvonk

Aanbevolen berichten

Is uw besturingssysteem Windows 7?

Forumlid Fokko had ruim 3 jaar geleden hetzelfde probleem: Na aanschaf van een nieuwe P.C met windows 7 herkent mijn P.C. de Zolid Negatieven Kopieerder niet meer.

 

Fokko vond zelf de oplossing voor zijn probleem. Zie daarvoor post #8 in dat topic.

Van belang is dat je eerst de software/driver installeert en daarna pas het apparaat aansluit op je computer.

 

Ik hoop dat Fokko's oplossing voor u ook de juiste is.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de driver en daarna de software geinstalleerd.

Toen het Zolid apparaat aangesloten via de USB poort.

computer geeft aan dat het stuurprogramma wordt geinstalleerd maar breekt dit plotseling af met een rood kruis en MISLUKT

 

hoe nu verder

 

Gaarne verder hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf geen ervaring met dit apparaat van Zolid. Heb je deze negatievenscanner misschien voor een paar tientjes bij Aldi gekocht?

Wanneer ik zoek naar ervaringen met Zolid, dan kom ik toch wel erg veel problemen tegen met dat apparaat.

Ook op dit PC Helpforum zijn in het verleden diverse topics gestart over dit apparaat.

Klik bijvoorbeeld eens op de volgende link: http://www.pc-helpforum.be/topic/7086-zolid-negatieven-kopieerder/

Lees alles (het zijn 3 pagina's) eens rustig door. Misschien zit in een van de reacties voor u de gouden tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.