Ga naar inhoud

[OPGELOST] pc opkuisen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Op mijn werk zijn al vele discussies geweest over met welk programma je best eens je pc opkuist,aangezien ik hier al geholpen ben en te maken heb met kenners vraag ik langs deze weg.....wat of welk programma is uitermate best geschikt om een pc op te kuisen??Alvast bedankt....and a very positive 2009...............:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sorryhiervoor

CCleaner is hier zeer geschikt voor. Deze is ook een van de bekenste volgens mij. Maar let wel op met opschoon programma's, deze kunnen benodigde bestanden verwijderen of problemen geven aan programma's! Ik raad je CCleaner aan!

Ook aan iedereen trouwens een fijn eindejaar toegewenst en een gelukkig nieuwe jaar! :santaclaus:

BTW: Is Karel soms nog online? Ik moet hem dringend spreken, maar hij reageerd nooit op pm's of e-mails.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ervan af wat je met "opkuisen" bedoelt ? Maar CCleaner is alvast een aanrader als het op bestanden- en register-cleaning aankomt.

Download CCleaner. hier.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sorryhiervoor

Sorry dat ik dit zal zeggen Kape, maar je kan CCleaner ook gewoon vanaf hun eigen site download. Dit is betrouwbaarder! En, altijd de nieuwste versie! Maar, de download beslist natuurlijk. Nog een fijn eindejaar Kape!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.